مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: یک هزار واحد مسکن مهر به علت مشکلات حقوقی از جمله اختلاف با بانک‌ها از دستور کار خارج‌شده است.
کد خبر: ۴۸۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، حسن صبوری از تحویل یک هزار و 200 واحد مسکونی تا پایان شهریور خبر داد و اظهار داشت: در فاصله زمانی تیر تا شهریورماه سال جاری یک هزار و 200 واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی بابیان این موضوع که با برنامه‌ریزی‌های شده قرار است پرونده مسکن مهر تا پایان سال 96 بسته شود، افزود: با همه مشکلاتی که در بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی وجود دارد تا پایان سال با تحویل 250 واحد دیگر تمام واحدهای آماده بهره‌برداری به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به بررسی مشکلات مسکن مهر در استان قم پرداخت و تصریح کرد: متأسفانه  تعداد قابل‌توجهی از واحدهای مسکن مهر به علت مشکلات حقوقی از دستور کار این اداره خارج‌شده و هنوز نتوانسته‌ایم اقدام لازم را برای رفع این مشکل انجام دهیم.

وی از پرونده یک هزار واحد مسکونی در دادگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: بیشتر این مشکلات این یک هزار واحد مسکونی مشکلات داخلی و خصوصی بوده و ربطی به ارگان‌های دولتی و مدیریت شهری ندارد.

صبوری با ابراز تأسف از خروج این هزار واحد مسکونی از دستور کار این اداره کل گفت: پرونده این واحدهای مسکونی با عنوان‌های مختلفی مثل اختلاف متقاضیان با تعاونی، هیئت تصویه و بانک‌ها بوده و این اداره کل نمی‌تواند وارد جریان حل این مشکلات شده و کاری انجام دهد.

وی با تأکید بر ارائه خدمات لازم به واحدهایی که تحویل متقاضیان شده است، افزود: با تحویل این‌یک هزار و 450 واحد مسکونی تا پایان سال جاری این اداره کل با همکاری شهرداری و دیگر ارگان‌ها در جهت رفع همه نیازهای شهری این منطقه گام برداشته تا مسکن مهر در استان قم پایان خوشی داشته باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار