به مدت سه روز انجام می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری سه روزه به قم با تعدادی از مراجع تقلید وعلمای این شهر دیدار و گفت‌وگو می‌کند. وی نخستین وزیر دولت دوازدهم خواهد بود که پس از تشکیل کابینه به قم سفر می‌کند.
کد خبر: ۴۸۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 30 August 2017
به گزارش تابناک قم، سیدعباس صالحی که اولین روزهای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تجربه می‌کند، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری با هدف دیدار با مراجع تقلید و علما به قم سفر خواهد کرد.

وی که نخستین وزیر دولت دوازدهم خواهد بود که پس از تشکیل کابینه به قم سفر می‌کند، در بدو ورود به شهر قم در گلزار شهدای این شهر حضور می‌یابد و سپس برنامه‌های سفر سه‌ روزه خود را آغاز می‌کند.

دیدار با آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی از جمله برنامه‌های اعلام شده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم است.

همچنین دیدار با آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری و آیت الله اعرافی از دیگر برنامه‌های صالحی در قم است.

بر اساس آنچه که اعلام شده صالحی در قم با تعدادی از حوزویان و فعالان عرصه نشر و همچنین برخی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای قم طی این سه روز دیدار می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه در کنفرانس خبری حضور یافته و ضمن بیان نتایج سفر خود به قم به سؤالات خبرنگاران نیز پاسخ می‌دهد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار