در راهپیمایی عید غدیر شرکت می‌کنم
بدون اهانت به مقدسات ديگران بايد در زمينه اهتمام به غدير برنامه‌ريزي شود؛ اهميت دادن به غدير و اينكه از مظلوميت درآيد بركاتي براي ملت و امت به همراه دارد. بنده نیز در بخشی از راهپیمایی به میزان توان شرکت می‌کنم.
کد خبر: ۴۸۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 03 September 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار کرد: در اواخر ماه ذی الحجه روزهای تاریخی قرار دارد که از جمله آنها عید قربان، ولادت امام علی النقی(ع)، عید غدیر، مباهله، آیه ولایت و حاتم بخشی حضرت امیر مؤمنان(ع) به شخص سائل و روز نزول سوره هل اتی است.

وی با اشاره به اهمیت روز غدیر گفت: عید غدیر روز مهمی است که تاکنون اهمیت لازم را به آن نداده‌اند اغلب گفته می‌شود به روزهای عزاداری اهمیت داده شود در حالی که عید غدیر پایه ولایت است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: امسال عده‌ای از کسانی که احساس مسؤولیت می‌کردند دست به دست یکدیگر دادند تا موج جدیدی در غدیر ایجاد کنند و از اکنون در حال تهیه مقدمات هستند از جمله برنامه‌ها راهپیمایی از حرم تا جمکران است که بعد از ظهر روز عید غدیر برگزار می‌شود امیدواریم این راهپیمایی با شکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: ان شاالله من هم در حد توان در این راهپیمایی شرکت می‌کنم.

آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه غدیر از بارزترین دلائل امامت است، بیان کرد: این روز نباید فراموش شود و اهمیت به این روز باعث برکت برای کشور است و البته باید به دور از اهانت به مقدسات دیگران باشد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار