سانسور رسانه‌ای فجایع میانمار نشان از مظلومیت آن‌هاست
این همه خشونت، خونریزی و قتل عام که گفته می‌شود پشت صحنه این خشونت‌ها تحریک رژیم صهیونیستی است، باید با فشارهای بین‌المللی از طرف دولت‌ها، ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی متوقف شود.
کد خبر: ۴۸۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸ 06 September 2017
به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای موج جدید خشونت‌ها علیه مسلمانان در میانمار را محکوم کرد.

متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به این شرح است:

موج جدید خشونت‌ها توسط ارتش و افراطیون بودایی در رفتاری بی‌رحمانه با آتش کشیدن منازل، سر بریدن کودکان، زنده به آتش افکندن و نسل‌کشی مردم ستمدیده و از طرفی مسدودکردن کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی برای مسلمانان روهینگیا توسط دولت میانمار و همچنین سانسور رسانه‌ای فجایع صورت گرفته توسط رسانه‌های جهانی، نشان از اوج مظلومیت و بی‌پناهی آوارگان روهینگیایی دارد.

این‌همه خشونت، خونریزی و قتل‌عام که گفته می‌شود پشت‌صحنه این خشونت‌ها تحریک رژیم صهیونیستی است، باید با فشارهای بین‌المللی از طرف دولت‌ها، ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی متوقف شود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید این جنایت‌ها، از مسلمانان آزادی‌خواه جهان می‌خواهد ضمن همراهی با مسلمانان مظلوم میانمار، فریاد خشم و اعتراض خود را به سازمان ملل برسانند و همچنین از وزارت امور خارجه انتظار می‌رود تمام همت خود را برای جلوگیری از این فاجعه انسانی به کار گیرد تا دیگر شاهد قربانی‌شدن و ذبح مسلمانان نباشیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار