قمی‌ها همچنان قعرنشین
تیم فوتسال هیأت‌ قم در پایان بازی خانگی هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم حفاری اهواز به نهمین باخت این فصل تن داد.
کد خبر: ۴۹۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷ 07 September 2017
به گزارش تابناک قم، فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم برای حفظ اعتبار خود و جدا شدن موقت از انتهای جدول رده‌بندی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه در خانه به مصاف بالای جدولی حفاری اهواز رفتند اما با باختی دیگر میدان را ترک کردند.

هیأت‌ قم پس از 8 باخت در 10 مسابقه عصر امروز در سالن خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برابر تیم حفاری اهواز به میدان رفت و با وجود اینکه بازی نسبتا خوبی به نمایش گذاشت و موقعیت‌های متعددی برای گلزنی داشت اما بار دیگر روی برخی اشتباهات تن به شکست سه بر دو داد.

این باخت موجب شد تا تیم فوتسال هیأت‌ قم در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همچنان ضعیف‌ترین نماینده قم در تمام ادوار لیگ برتر ایران باشد و باز هم با اندوخته دو امتیازی حاصل از دو تساوی و 9 باخت از 11 بازی خود در آخرین رتبه جدول قرار بگیرد.

در این دیدار ابتدا تیم حفاری اهواز در دقیقه ششم به گل رسید اما چند دقیقه بعد تیم هیأت‌ قم با پنالتی به دست آمده توسط فرهاد فلامرزی صاحب موقعیت مناسب برای زدن گل تساوی شد و این پنالتی را مهدی زاهدی به گل تبدیل کرد ولی این پایان کار نبود و دو اشتباه کاملا بچه‌گانه در لحظات پایانی نیمه نخست، نتیجه را سه بر دو به نفع حفاری تغییر داد تا این تیم پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم حفاری اهواز در مقابل هیأت‌ قم نمایش خوبی نداشت و این فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم بودند که چند فرصت گل ایجاد کردند اما هر بار آنها را به سادگی از دست دادند تا اینکه علی عباسی یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کرد و بازی در نهایت سه بر دو به نفع حفاری اهواز تمام شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار