سرمربی تیم فوتسال هیئت قم:
سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری هیئت قم گفت: طبق اعلام من به مسئولان در نیم‌فصل دوم چنانچه مشکلات برطرف شده و بازیکنان مدنظر جذب شوند در تیم می‌مانم در غیر این صورت استعفا می‌دهم.
کد خبر: ۴۹۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 09 September 2017
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل ثانی اظهار داشت: تیم فوتسال هیئت قم در تمام مسابقات خود٬ بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته اما در اکثر بازی‌ها با بدشانسی روبه‌رو شده است.

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری هیئت قم افزود: در همه مسابقات موقعیت‌های بسیار خوبی را ایجاد می‌کنیم اما به علت بی‌تجربگی بازیکنان در استفاده از این موقعیت‌ها ناموفق عمل می‌کنیم.

ثانی با اشاره به جلسه برگزار شده با مسئولان تیم گفت: در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش و سایر مسئولان تیم داشته‌ایم٬ تمام مشکلات را مطرح کردم و آن‌ها نیز قول مساعدت و برطرف شدن این مشکلات را داده‌اند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام من به مسئولان در نیم‌فصل دوم چنانچه مشکلات برطرف شده و بازیکنان مدنظر جذب شوند در تیم می‌مانم در غیر اینصورت استعفا می‌دهم.

ثانی درباره لیست درخواستی خود به باشگاه بیان کرد: سعید قاسمی٬ محمدحسین کوهستانی و سعید تقی زاده سه بازیکن تأثیرگذار قمی هستند که هم‌اکنون آزاد هستند و بسیار می‌توانند برای ما تأثیرگذار باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار