آیت‌الله امینی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای با محکومیت جنایات بودائیان علیه مسلمانان، حمایت همه‌جانبه از مسلمانان میانمار را واجب کفایی دانست.
کد خبر: ۴۹۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 10 September 2017
به گزارش تابناک قم، متن بیانیه آیت‌الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو خبرگان رهبری به این شرح است:

سال‌هاست که مسلمانان بی‌دفاع مظلوم میانماری مورد هجمه و ستم حاکمان مستبد و برخی فرقه‌های افراطی آن کشور قرار دارند و مجدداً در روزهای اخیر که اتفاقاً مصادف با ایام مبارک عید قربان و غدیر است، در حاشیه امنیت و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی‌خواهی، شاهد یکی از بی‌رحمانه‌ترین و غم‌انگیزترین حوادث تاریخ بشر هستیم به‌گونه‌ای که حتی شنیدن گوشه‌ای از اخبار و دیدن معدود تصاویر آن، قلب انسان را جریحه‌دار کرده و نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند. و شگفت‌آور است؛ صبر و استقامت این مردمانی که تحت انواع شکنجه‌های عجیب‌وغریب و ددمنشانه خصوصاً نسبت به زنان و کودکان، لحظه‌ای از عقایدشان به دین اسلام عقب ننشسته‌اند.

در این برهه دفاع و حمایت همه‌جانبه از مسلمانان میانمار را واجب کفایی دانسته و از همه آزادیخواهان جهان اعم مسلمان و غیرمسلمان می‌خواهم به هر طریق ممکن به کمک این مظلومان و بی‌پناهان روزگار بشتابند.

همچنین از دستگاه‌های دیپلماسی، امدادی، نظامی و سایر ارکان جمهوری اسلامی ایران، اقدام عملی، مؤثر و فوری را در این رابطه انتظار داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار