در مراسم برترين‌هاي سال 95
ستاره مطرح و سرشناس فوتسال استان قم با سابقه سه دوره حضور در جام جهاني، قهرماني‌هاي متعدد در آسيا و كسب دو عنوان برترين بازيكن قاره عنوان برترين فوتساليست ايران را به خود اختصاص داد. وی در خارج از کشور نیز در لیگ یکی از کشورهای مطرح فوتسال جهان یعنی روسیه برای باشگاه نوریلسکی نیکل بازی کرده است.
کد خبر: ۴۹۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 10 September 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که طی یک هفته اخیر در محافل فوتسالی بحث‌های مختلف و متنوعی بر سر انتخاب بهترین‌های سال فوتسال ایران مطرح بود، قمی‌ها در مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال ایران شاهد ثبت یک موفقیت دیگر در کارنامه ستاره قمی یک دهه اخیر این رشته یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده بودند.

حسن‌زاده که فوتسال خود را از اوایل دهه 1380 از تیم باشگاهی ارم‌کیش قم آغاز کرد و با این تیم ستاره شد، با سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون فولاد ماهان اصفهان، صبای قم و تاسیسات دریایی تهران هم اکنون مهره کلیدی تیم گیتی‌پسند اصفهان به شمار می‌رود.

ستاره فوتسال قم با سابقه حضور در3 جام جهانی

ستاره فوتسال قم که در خارج از کشور نیز در لیگ یکی از کشورهای مطرح فوتسال جهان یعنی روسیه برای باشگاه نوریلسکی نیکل بازی کرده است، سابقه سه دوره حضور در بزرگترین رویداد فوتسالی جهان یعنی جام‌های جهانی 2008 برزیل، 2012 تایلند و 2016 کلمبیا را در کارنامه دارد.

این فوتسالسیت مطرح که قهرمانی‌های متعددی را در رده باشگاهی لیگ برتر فوتسال ایران تجربه کرده و در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز طعم شیرین قهرمانی را چشیده، به واسطه بیش از یک دهه عضویت ثابت در تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی جام ملت‌های آسیا را نیز بارها تجربه کرده است.

حسن‌زاده و کسب 2 عنوان مرد سال فوتسال آسیا

ملی‌فوتسال مطرح فوتسال قم بعد از درخشش در جام جهانی فوتسال و کسب عنوان سومی جهان برای نخستین‌بار، موفقیت‌های بزرگ دیگری همچون کسب عنوان بهترین فوتسالیست سال آسیا در سال‌های 2014 و 2016 را در کارنامه دارد و در مسابقات جام ملت‌های قاره کهن در این دو سال نیز عنوان ارزشمندترین و موثرترین فوتسالیست را به خود اختصاص داده است.

بازیکنی که توانست در رقابت‌های امسال جام باشگاه‌های آسیا در ترکیب قهرمان فصل 1395 لیگ برتر فوتسال ایران یعنی گیتی‌پسند اصفهان توانست با بازی‌های موثر خود، اگر چه تیمش بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد، عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه‌های 2017 را کسب کند.

انتخاب بهترین بازیکن فوتسال ایران و بهترین‌ها در سایر بخش‌ها از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران و با الگوگیری از مدل جهانی آن و با رای‌گیری از کادر فنی تیم ملی، مسوولان کمیته فوتسال، سرمربیان تیم‌های باشگاهی و ... انجام گرفت و در بین برترین‌ها عنوان بهترین بازیکن بزرگسالان به علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره فوتسال قم رسید.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار