مدیر روابط عمومی و بین‌ الملل مسجد مقدس جمکران خبر داد
مدیر روابط عمومی و بین‌ الملل مسجد مقدس جمکران گفت: موکب این مسجد در عمود 1070 مستقر است و به دنبال توزیع روزانه 30 هزار پرس غذا بین زائرین هستیم.
کد خبر: ۴۹۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی هاشمی زاده در جلسه ستاد اربعین حسینی استان قم که در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد، با اشاره به اسکان زائرین اربعین در مسجد جمکران اظهار کرد: سال گذشته در ایام اربعین حدود 70 هزار نفر از کشورها و استان‌های مختلف در مسجد مقدس جمکران اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که موکب‌هایی در طول مسیر اربعین در ایام سال مستقر شوند تا در روزهای مختلف سال به زائرین خدمت رسانی کنند.

مدیر روابط عمومی و بین‌ الملل مسجد مقدس جمکران  افزود: حضور رسانه‌ها در مسیر اربعین اهمیت زیادی دارد و سال گذشته در موکب مسجد مقدس جمکران به خبرنگاران خدمت رسانی کردیم. در این موکب در سال 95، پنج هزار نفر اسکان داشتیم و 45 هزار بسته فرهنگی بین زائرین توزیع شد.

هاشمی زاده با اشاره به تشکیل موکب مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این موکب در عمود 1070 مستقر است و به دنبال توزیع روزانه 30 هزار پرس غذا بین زائرین هستیم. غرفه گل نرگس موکب مسجد مقدس جمکران  توجه بسیاری از زائرین اربعین را به خود جلب کرد.

محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم نیز در بخش پایانی جلسه ستاد اربعین استان گفت: دستگاه بسته بندی آب را در استان قم داریم و در صورت وجود مکان استقرار این دستگاه، آمادگی ارسال آن را برای کمک به موکب های استان قم وجود دارد. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار