معاون آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه:
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه گفت: همایش سرداران بی‌سر به مناسبت اربعین شهید حججی، به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در روز ۲۶ شهریورماه در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن نبوی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه سرداران بی‌سر می‌تواند نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‎های رسانه‌ای و فرهنگی دشمن داشته باشد، اظهار داشت: برگزاری این جلسات نقش مهمی در جامعه می‌گذارد و همچنین به دنیا اعلام می‌کنیم که ما این جوانان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم و از آنان سرمشق می‌گیریم.

وی افزود: همایش سرداران بی‌سر مناسبت اربعین شهید حججی، به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای مختلف در آستانه ایام سوگواری اباعبدالله در روز 26 شهریورماه پس از نماز مغرب و عشا با حضور یکی از مراجع و یکی از سرداران سپاه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه بابیان اینکه خانواده‌های روحانی 5 برابر اقشار دیگر شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، عنوان کرد: تاکنون 40 شهید از حوزه‎های علمیه در دفاع از حرم به شهادت رسیدند معرفی شهدای روحانی مدافع حرم به مردم می‌تواند نقش بسیار مهمی در توطئه دشمنان علیه روحانیت داشته باشد.

وی تأثیرات قدردانی از شهدا را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: قدردانی از شهدا تأثیر خوبی بر روی خانواده‌های آنان خواهد داشت، از همین رو باید با برگزار کردن چنین مراسم‌هایی از خانواده‌های آنان قدردانی کنیم تا شاید این‌قدردانی ذره‌ای از لطف آنان را برای جامعه جبران کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار