برای کمک به دانش آموزان مرزنشین در قم؛
کمپینی با نام «از قم شهر کریمه اهل بیت(س) تا صفر مرزی» با هدف تهیه و ارسال لوازم التحریر برای دانش آموزانی که در نقاط مرزی کشور تحصیل می‌کنند در قم راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۹۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، مدیر کمپینی که برای حمایت از دانش آموزان ساکن در نقاط صفر مرزی تشکیل شده است با اشاره به برنامه‌های موسسه جمعیت طلوع بی‌نشانها در حمایت از دانش آموزان بی بضاعت این مناطق اظهار داشت: این کمپین با هدف حمایت از دانش آموزان نقاط صفر مرزی ایجاد شده، کودکانی که به علت محدودیت و محرومیت به سختی درس می‌خوانند و یا حتی مجبور به ترک تحصیل می‌شوند.

راضیه رضایی افزود: کمپین نقطه صفر مرزی از سال گذشته با هدف ارسال بسته‌های آموزشی (کیف، لوازم التحریر و هزینه‌های تحصیل) به نقطه صفر مرزی آغاز به کار و امسال برای دومین بار این طرح را شروع کرده است.

مسئول کمپین دانش آموزان صفر مرزی ادامه داد: این کمپین که با شعار «مرزها تنها یک خط نیستند...سرزمین‌هایی هستند برای زندگی مردمانی عاشق» با هدف حمایت از منطقه صفر مرزی تشکیل شده است، حمایت از کودکان در حال تحصیل مناطق محروم مرزی را  سرلوحه قرار داده است و کیف‌ها و لوازم اهدایی مردم را به دست کودکان در حال تحصیل در این مناطق می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از ما آن‌قدر خودمان را در شلوغی کلان‌شهرها غرق کرده‌ایم که وقتی اکبر رجبی برایمان از غریبگی بچه‌ها با مداد رنگی و بردن گونی به جای کیف حرف می‌زند تعجب می‌کنیم. «شاید باور نکنید؛ ولی بچه‌هایی در این مناطق هستند که شکل پاهایشان به خاطر نداشتن کفش دفرمه شده. بچه‌هایی که به جای کیف از گونی استفاده می‌کنند و از ما می‌خواهند برایشان مداد رنگی بفرستیم تا کمی با رنگ آشنا شوند.»

رضایی ادامه داد: کمک به این پویش، ساز و کار چندان پیچیده‌ای ندارد تا جایی که شما می‌توانید کیف‌های سالمی را که دارید پس از شست و شو از لوازم‌التحریر و دفتر نو پر کنید، به موسسه طلوع در استان‌ها و در نهایت به دست کودکان مناطق صفر مرزی برسانید. این مجموعه در شهر قم با شعار «از قم شهر کریمه اهل بیت(س) تا صفر مرزی» نیز فعال می‌باشد.

مدیر کمپین حمایت از دانش آموزان صفر مرزی خاطرنشان کرد: جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها مهربانی شما را به دست کودکان در حال تحصیل نقاط صفر مرزی ایران می‌رساند. کمک کنیم و دست به دست هم بدیم و بچه‌های وطنمان را راهی مدرسه کنیم.

یادآور می‌شود: علاقمندان برای ارسال کم‌کهای خود و اطلاعات بیشتر می‌توانند عضو کانال تلگرامی https://t.me/joinchat/AAAAAEBcs۳cJuZLbAPTl۱g شوند یا با شماره ۰۹۱۲۷۵۱۰۴۲۹ تماس بگیرند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار