رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای برگزاری نخستین دوره بازی‌های المپیاد ورزشی زندانیان در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی اظهار کرد: با امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم و اداره کل زندان‌های قم شاهد برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی زندانیان استان قم خواهیم بود.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هیأت‌ ورزش‌های همگانی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد و سپس با اشاره به جذب مربی ورزش صبحگاهی، عنوان کرد: برای برگزاری ورزش صبحگاهی در منطقه بنیاد، نیاز به یک مربی خانم داریم و برای این منظور از مربیانی دارای مدرک ورزش صبحگاهی هستند دعوت شده است.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم در ادامه به اعزام تیم رزم پرثوآ قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: تیم رزم پرثوآ قم در سه رده‌ سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی هیأت‌ همگانی استان گلستان اعزام شد.

وی ابراز کرد: در ترکیب تیم رزم پرثوآ هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم 6 ورزشکار پسر عضویت دارند و این رقابت‌ها به مدت دو روز به میزبانی سالن سرداران شهید، شهرستان علی‌آباد کتول به انجام رسید و نمایندگان قم در اوزان منهای 32،‌ 35، 38، 42، 47، 58 و به اضافه 76 کیلوگرم به میدان رفتند.

حسن‌یزدی اضافه کرد: یونس عاشوری، علیرضا مومنی، یاسین رستمی در رده ‌سنی خردسالان، فرهاد وکیلی در رده‌ سنی نونهالان و محمدصادق یوسف‌زهی، محمدعلی مددی و محمدرضا رضایی در رده ‌سنی نوجوانان برای کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌ها به روی تشک رفتند.

وی با بیان اینکه علاوه بر پرثوآ، تیم‌های آمادگی جسمانی و فریزبی قم نیز به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شده است، در پایان اظهار کرد: تیم رزم پرثوآ استان قم با هدایت روح‌‌الله رستمی و مجتبی پورشیخی به عنوان مربی به این مسابقات اعزام شد و علی آشوری نیز سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار