با پیروزی برابر حریف روس؛
رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب نشان برنز لیگ جهانی کاراته توسط امیر مهدی‌زاده با برتری بر حریفی از روسیه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، علیرضا برخورداری اظهار داشت: رقابت‌های لیگ جهانی کاراته یا کاراته وان که این مرحله از آن در آلمان برگزار می‌شود در حالی یکشنبه شب ادامه یافت که امیر مهدی زاده کاراته کای قمی توانست صاحب نشان برنز این مسابقات در وزن خود شود.

وی افزود: امیر مهدی‌زاده پس از این که به گروه بازنده‌ها رفت در دیدار رده بندی مقابل یک کاراته‌کای روس به نام ولادیمیر کالاشنیکوف قرار گرفت و توانست وی را ۶ بر صفر شکست دهد و صاحب سکوی سوم دسته منهای ۶۰ کیلوگرم شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: این کاراته‌کای قمی برای دومین بار است که امسال در لیگ جهانی کاراته وان عنوان سوم آر کسب می‌کند چنان که وی در مسابقات کاراته وان دبی در امارات نیز در بهار امسال صاحب همین مدال شده بود.

برخورداری بیان داشت:  لیگ جهانی کاراته با حضور ۱۳۸۴ کاراته‌کا از ۸۷ کشور در لایپزیک آلمان برگزار شد و امیر مهدی‌زاده در نخستین گام به مصاف متیو پامپالونی از ایتالیا رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید تا شروع خوبی در این مسابقات داشته باشد.

وی عنوان کرد: مهدی‌زاده در دومین مسابقه خود با نتیجه دو بر یک ملک سلاما از مصر را از مغلوب کرد و در دور سوم صدرالدین سایماتوف ازبکستانی را مغلوب کرد و در مرحله چهارم به مصاف آنجلو کرکنزو رفت و پس از تساوی دو بر دو، در قانون سنشو که مربوط به کسب نخستین امتیاز است برنده میدان شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم  تصریح کرد: مهدی‌زاده برای راهیابی به فینال این دوره از مسابقات مقابل بروس داگلاس از برزیل قرار گرفت و با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد تا در جدول بازنده‌ها برای کسب مقام سوم و نشان برنز این مسابقات پیکار کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار