مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خبر داد
مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه هنرمندان و اهالی رسانه نقش بزرگی در انعکاس حرکت عظیم شیعیان در اربعین حسینی دارند، از ارائه خدمات ویژه به این افراد در موکب مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 13 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده با اشاره به اینکه موکب مسجد مقدس جمکران امسال هم در کنار عمود ۱۰۷۰ در مسیر نجف به کربلای معلی برقرار خواهد شد، اظهار کرد: از جمله خدماتی که سال گذشته به صورت پر رنگ تر از سال های قبل به آن پرداختیم خدمات دهی به اصحاب رسانه برای انعکاس بهتر این رخداد جهانی بود که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان و اهالی رسانه نقش بزرگی در انعکاس حرکت عظیم شیعیان در اربعین حسینی دارند، ابراز کرد: از این رو امسال نیز مصمم هستیم خدمات ویژه ای را به این افراد در موکب مسجد مقدس جمکران ارائه دهیم.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران ادامه داد: این خدمات اعم از اسکان، فراهم کردن اینترنت و پشتیبانی فنی در حد توان خواهد بود تا بتوانیم سهی هر چند کوچک در یاری اهالی رسانه برای پوشش بزرگترین تجمع انسانی در جهان داشته باشیم.

هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان و اصحاب رسانه که قصد حضور و انعکاس راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند جهت ثبت نام می توانند همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن ۳۷۲۵۳۴۱۷ -۰۲۵ مدیریت روابط عمومی مسجد مقدس جمکران تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار