آیت الله صافی گلپایگانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: در عین اینکه پروژه‌های متعدد برای قم تعریف می‌شود، حفظ هویت این شهر از جنبه‌های اخلاقی، معنوی و مذهبی ضروری است.
کد خبر: ۴۹۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 13 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از شهرداری قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه هویت قم باید در برنامه‌ریزی‌ها محفوظ بماند، اظهار کرد: در عین اینکه پروژه‌های متعدد برای شهر تعریف می‌شود حفظ هویت قم از جنبه‌های اخلاقی، معنوی و مذهبی ضروری است.

وی با بیان اینکه مردم دنیا به شهر قم توجه دارند، گفت: باید زمانی که مردم دنیا در این شهر حضور پیدا می‌کنند باید از معنویت و جلوه‌های اخلاقی این شهر تعریف کنند.

این استاد برجسته حوزه با تأکید بر برنامه‌ریزی برای رسیدگی بیشتر به محرومان در شهر قم تصریح کرد: رسیدگی به فقرا و محرومان از مسائل اساسی دین اسلام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان به سیادت شهردار قم که به عنوان بالاترین نشان افتخار است اشاره کرد و از تلاش‌های فرهنگی و تبلیغی شهردار قم طی یکسال اخیر در اعیاد و وفات ائمه معصومین(ع) تقدیر کرد و افزود: عید غدیر امسال در قم بسیار بزرگ و در شأن امیرالمومنین برپا شد و از این جهت شهر مقدس قم در این عید بزرگ بسیار خوب درخشید.

تأکید بر اولویت بندی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام

مدیران شهری در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طی دو سال اخیر و برنامه‌های این مجموعه در دوره جدید ارائه کردند.

شهردار قم نیز با تأکید بر اولویت بندی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام خاطرنشان کرد: عمده پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه زیست محیطی گفت: سال گذشته بیش از 300 هکتار به فضای سبز شهر اضافه شد و به دنبال این هستیم که هر سال سه مترمربع سرانه فضای سبز شهر اضافه شود.

سقائیان‌نژاد به برنامه‌ریزی برای ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره کرد و گفت: ورودی جعفریه در دستور کار قرار دارد و اقداماتی در آن انجام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار