جام تورلیخانوف کشتی
نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی استان به همراه تیم ملی کشورمان جهت شرکت در مسابقات جام تورلیخانوف قزاقستان راهی این کشور شد.
کد خبر: ۴۹۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 13 September 2017
به گزارش تابناک قم٬ با توجه به آغاز لیگ برتر کشتی کشور و برگزاری تورنمت‌های مختلف تیم ملی کشتی کشورمان در آمادگی کاملی به سر می‌برد که در همین مسابقات عملکرد کشتی‌گیر قمی به چشم آمده است.

علی‌اکبر حیدری در وزن 98 کیلوگرم فرنگی‌کار جوان قم در ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی کشور در رقابت‌های بین‌المللی جام تورلیخانوف به‌روی تشک خواهد رفت.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف روزهای 8 و 9 مهرماه در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می‌شود و تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

بر همین اساس فرنگی کاران اوزان 59، 66، 75، 85، 98 و 130 کیلوگرم که در قالب تیم ملی در این مسابقات با رقبای خود سرشاخ خواهند شد از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد که در بین اسامی نام علی‌اکبر حیدری فرنگی قمی در وزن 98 کیلوگرم به چشم می‌خورد.

اردو نهایی و متصل به اعزام تیم ملی کشور از روز گذشته در خانه شماره 2 کشتی تهران آغاز شده و کشتی‌گیران از روز یکم مهرماه تهران را به مقصد آلماتی ترک می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار