مدیرکل آموزش وپرورش قم:
مدیرکل آموزش وپرورش استان قم گفت: برخلاف تصور مردم، امسال آموزش و پرورش قم متولی دوخت لباس فرم مدارس نیست.
کد خبر: ۴۹۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 13 September 2017
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا شیخ الاسلام در این باره افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در تاریخ دهم اسفندماه 95 در محل استانداری قم به ریاست استاندار برگزار شد لباس فرم مدارس طرح موضوع گردید.

وی تصریح کرد: در این جلسه مسئولیت ستاد لباس فرم مدارس به اقای عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم  واگذار شد و وی به عنوان رئیس ستاد انتخاب گردید.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: طبق مصوبه جلسه نیز رییس ستاد این ماموریت را به سازمان صنعت و معدن تجارت استان قم واگذار کرد.

وی ادامه داد: این سازمان نیز با حدود 50 نفر از صنف خیاط ها هماهنگی های لازم را انجام داد تا در جهت تولید و توزیع لباس های فرم از 0 تا 100 اقدام شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان قم بیان کرد: در سالهای گذشته آموزش و پرورش این کار را به بهترین نحو انجام می داد و در روند تولید لباس فرم بهترین پارچه و دوخت صنعتی را در اولین زمان ممکن در نظر می گرفت و لباس ها به موقع به دانش آموزان ارائه می گردید.

وی اظهار داشت: ضمن اینکه در سالهای قبل دوخت لباس ها و توزیع در محل های مناسبی انجام می شد و متولیان دوخت و دوز با هماهنگی آموزش و پرورش به بهترین نحو پذیرای مردم بودند.

شیخ الاسلام در خصوص برخی از گلایه های خانواده ها از عدم تحویل به موقع لباس ها گفت: سازمان صنعت و معدن و صنف خیاطان اعلام می کنند زمان کافی برای دوخت لباس ها و برگزاری نمایشگاه نداشته اند اگر آن ها این زمان کافی را در اختیار نداشتند نباید این مسئولیت را می پذیرفتند.

وی تصریح کرد: در حدود 200 هزار لباس فرم به سازمان صنعت و معدن و تجارت قم و صنف خیاط ها واگذار شده است و در سال جاری آموزش و پرورش پاسخگوی این مساله نیست و ما تنها خریدار و مصرف کننده لباس های فرم هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان قم یادآور شد: مردم تصور می کنند امسال نیز آموزش و پرورش دست اندرکار دوخت و توزیع لباس های فرم است و در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها آموزش و پرورش را مورد هجمه قرار می دهند در حالی که دیگر ما متولی لباس های فرم نیستیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار