با پیروزی آتلیه برابر مقاومت
فوتسالیست های آتلیه طهران با پیروزی در بازی معوقه هفته نخست برابر مقاومت قرچک به رتبه چهارم لیگ برتر صعود کردند. بنا بود دیدار آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک در هفته نخست برگزار شود اما به دلیل عدم آمادگی میزبانی در قم مسابقه به تعویق افتاد.
کد خبر: ۴۹۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 16 September 2017
به گزارش تابناک قم، فوتسالیست‌های آتلیه طهران قم در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف مقاومت قرچک رفتند که در نهایت به پیروزی رسیدند.

بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌ شده از سوی کمیته فوتسال کشور بنا بود دیدار آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک در هفته نخست برگزار شود اما به دلیل عدم آمادگی میزبانی در قم مسابقه به تعویق افتاد.

دیدار دو تیم از ساعت 18 با حضور تماشاگران بسیار زیادی در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به انجام رسید که به دلیل اختلاف کم امتیازات به حساسیت مسابقه افزوده بود.

آتلیه از همان ابتدا٬ کار را جدی آغاز کرد و اجازه خودنمایی به بازیکنان مقاومت قرچک ندادند تا حدی که در دقایق ابتدایی موقعیت چندانی بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

نخستین گل تیم فوتسال آتلیه طهران را طاها نعمتیان به ثمر رسید٬ بازیکنی که فصل گذشته در مقاومت توپ می‌زد و امروز موفق شد به تیم سابق خود گل بزند.

در ادامه هر دو تیم به دنبال گل‌های بیشتر و موقعیت بسیار زیادی خلق شد که هرکدام با درخشش دروازه‌بانان روبه‌رو شد اما در ادامه بازهم آتلیه گل دوم را وارد دروازه مقاومتی‌ها کرد.

در حرکت تیمی بازیکنان آتلیه قم و پاس‌های کوتاه روح‌الله ایثاری دومین توپ را از خط دروازه قرچک عبور داد تا تیمش در نیمه نخست آسوده‌تر به رختکن برود اما در همین نیمه مقاومت یکی ازگل‌های خورده را جبران کرد.

نیمه نخست با همان نتیجه دو بر یک به سود آتلیه قم به پایان رسید تا همه منتظران نیمه مربیان باشند و تاکتیک‌های جدیدی را از هر دو تیم شاهد باشند.

در نیمه دوم موقعیت‌های بسیاری بر روی دروازه‌ها ایجاد شد اما یکی پس از دیگری با بی‌دقتی مهاجمان به بیرون رفت و هیچ‌کدام نتیجه‌ای نداشت.

در پایان هم مسابقه به همان نتیجه دو بر یک به سود آتلیه طهران قم به پایان رسید تا شاگردان سید وحیدغیاثی 18 امتیازی شوند و به رتبه چهارم جدول صعود کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار