سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم مطرح کرد
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم حجم پنج پروژه پیگیری شده برای احداث در بلوار پیامبر اعظم(ص) را بیش از 500 هزار مترمربع بنا عنوان کرد.
کد خبر: ۴۹۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 16 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان همکاری در راستای ارتقاء و تحقق پذیری بلوک‌های پیامبر اعظم(ص) در حوزه سرمایه‌گذاری را مورد توجه قرار داد و گفت: ما پیگیری‌های متعددی برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تعریف بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) داشته‌ایم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه با پیگیری صورت گرفته پنجمین قرارداد سرمایه‌گذاری در بلوک‌های پیامبر اعظم(ص) منعقد شده است، خاطرنشان کرد: پنجمین پروانه نیز در صدد صدور است و مناطق یک و پنج شهرداری در حال پیگیری هستند.

جانقربان حجم این پنج پروژه را بیش از 500 هزار مترمربع بنا دانست و گفت: در بلوار پیامبر اعظم(ص) مجموعا عرصه بلوک‌ها بیش از دو میلیون و 398 هزار متر مربع است.

وی اعیانی بلوک‌ها در این بلوار را سه میلیون و 800 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: در قالب 107 بلوک در سه سکانس در طول هفت کیلومتر تعریف پروژه در بلوار پیامبر اعظم(ص) صورت گرفته است.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون دو مورد واگذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) برای احداث کتابخانه آیت الله سیستانی و تجهیزات شهری ویژه نیروی انتظامی صورت گرفته است، افزود: پروانه‌های صادره نیز سه فقره شامل دو هتل 5 ستاره و یک هتل بیمارستان بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار