سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم:
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که باید قدر حضور در رتبه چهارم جدول را بدانیم، گفت: مسئولان از تیم بومی فوتسال قم در لیگ برتر حمایت کنند.
کد خبر: ۴۹۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴ 17 September 2017
به گزارش تابناک قم، سید وحید غیاثی اظهار داشت: خوشبختانه در شرایطی که با کمبود بازیکن مواجه بودیم توانستیم تیم خوب و پرتوان مقاومت قرچک را در خانه شکست دهیم و با این پیروزی، به رده چهارم جدول رده بندی صعود کنیم که جای خوشحالی دارد.

وی افزود:  باید قدر حضور در رتبه چهارم جدول را بدانیم و برای حفظ یا ارتقای آن تلاش کنیم و این جایگاه به سادگی به دست نیامده و همه عوامل تیم و هواداران در آن دخیل بوده‌اند ضمن این که حضور در رده چهارم برای تیمی که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند فوق العاده است.

 سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: در روزی توانستیم برنده بازی باشیم که تیم مقاومت قرچک به طور طبیعی فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد اما درخشش و تلاش تک تک بازیکنان و حمایت خوبی که تماشاگران قمی از ما داشتند به کمک تیم آمد و تماشاگران فوتسال دوست قمی بدانند که نتیجه حمایت، موفقیت است.

غیاثی بیان داشت: درصد کمی از مبالغ قرارداد بازیکنان تیم آتلیه طهران به آن‌ها پرداخت شده و باشگاه آتلیه طهران نیز یک باشگاه خصوصی است و حای مالی خاصی ندارد و به همین دلیل تأمین مبالغ قرارداد و هزینه‌ها برای آتلیه طهران عملاً غیر ممکن است و این تیم باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: من از مسئولان استان می‌خواهم از تیم بومی فوتسال قم در لیگ برتر حمایت کنند و دست بخش خصوصی را که تاکنون برای فوتسال قم گام‌های مهمی برداشته بگیرند و اگر این حمایت اتفاق نیفتد نمی‌توان تضمینی داد که موفقیت، تداوم داشته باشد.

 سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: با توجه به حضور تیم ملی در بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان، لیگ مدتی تعطیل است و ما نیز چند روزی به بازیکنان استراحت خواهیم داد تا از اواسط مهر آماده ادامه مسابقات خود تا پایان نیم فصل لیگ برتر شویم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار