رئیس هیات فوتبال قم:
رئیس هیات فوتبال استان قم خبر انتقال تمرینات تیم فوتبال صبای قم به تهران را رد کرد و گفت: تمرینات این تیم به صورت منظم در زمین ورزشگاه دانشگاه قم برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 20 September 2017
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی افزود: تعداد زیادی از بازیکنان بومی نیز در تیم صبای قم در رده های مختلف حضور دارند.

وی ادامه داد: حاملی مالی صبای قم به قول هایی که در مورد تیم صبا داده تاکنون عمل کرده که از جمله می توان به برگزاری تمرینات تیم در قم اشاره کرد.

بهرامی، روند فعلی تیم را رضایت بخش دانست و برای موفقیت این تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور نیز آرزوی توفیق کرد.

طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر انتقال تمرینات صبای قم به تهران منتشر شده بود. تیم صبا در ابتدای شهریورماه سال جاری به شرکت ساختمانی سیوان‌بنای پرشین واگذار شد.

تیم فوتبال صبای قم فصل گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته یک باشگاه های کشور سقوط کرد. تمرینات این تیم 2 هفته مانده به مسابقات با انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی آغاز و بعد از یک هفته اسماعیل اسماعیلی جایگزین بختیاری زاده شد.

اسماعیلی نیز بعد چند روز فعالیت جای خود را به ناصر بختیاری زاده داد که در نهایت در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور، تیم صبا واگذار و هومن افاضلی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

در زمینه بازیکنان نیز تغییرات زیادی رخ داده و بازیکنانی مانند مهیار احمدخانی به عنوان دروازه‌بان، علی احمدی، محمد رحمتی، کیوان وحدانی، سعید حلافی، میلاد کرمانی‌مقدم به همراه 2 بازیکن زیر 23 سال یعنی آرش اسماعیلی و محسن کرمی به این تیم پیوستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار