آبادگران قم به جاي حضور در جمع تيم‌هاي مدعي با دو باخت و تداوم ناكامي در گلزني و كسب پيروزي در آخرين رتبه جدول رده‌بندي فوتبال باشگاه‌هاي كشور قرار گرفت.
کد خبر: ۴۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 22 September 2017
به گزارش تابناک قم، پس از گذشت سه هفته از بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، موقعیت تیم فوتبال آبادگران قم در جدول رده‌بندی گروه سوم مقدماتی چندان مطلوب نیست و این تیم در آخرین جایگاه جدول قرار گرفته است.

آبادگران تیمی است که با خرید امتیاز تیم کیمیا فرآیند تهران، در فصل 97 – 1396 نماینده فوتبال قم در بازی‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران شده است و هدایت این تیم را بازیکن مطرح سال‌های دور پرسپولیس تهران یعنی جهان‌بخش جعفری بر عهده دارد اما این تیم نتایج موفقی کسب نکرده است.

نماینده فوتبال قم در سه هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی این بازی‌ها دو باخت و یک تساوی در کارنامه دارد و عملکرد این تیم در لیگ دسته دوم دقیقا مشابه عملکرد تیم صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال ایران و تیم امید صبای قم در لیگ برتر کشور است.

آبادگران قم نخستین باخت این فصل را به دلیل حاضر نشدن در دیدار خارج از خانه هفته نخست بازی‌ها برابر تیم پالایش نفت آبادان پذیرفت و در هفته دوم با تیم شهرداری همدان بدون گل مساوی کرد اما در هفته سوم با سه گل به تیم شهرداری فومن باخت تا در بین 11 تیم حاضر در گروه سوم مقدماتی در آخرین رتبه جدول جای بگیرد.

این در حالی است که هم اکنون در گروه سوم تیم نفت امیدیه با هفت امتیاز صدرنشین است و تیم 6 امتیازی بعثت کرمانشاه این تیم را تعقیب می‌کند و شهرداری همدان با پنج امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد، ضمن اینکه تیم شهرداری فومن به همراه خیبر خرم‌آباد و پالایش نفت آبادان با چهار امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم هستند.

تیم‌های سه امتیازی پاس همدان و خوش‌طلایی ساوه رتبه‌های هفتم و هشتم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و تیم شهرداری بم با دو امتیاز نهم است، ضمن اینکه تیم گیتی‌پسند اصفهان با یک امتیاز در مکان دهم است و تیم آبادگران (کیمیا فرآیند قم) با یک امتیاز و تفاضل گل منفی 6 در مکان یازدهم و آخر جدول است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار