همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛
در مراسمی با عنوان «چلچراغ؛ ۴۰ شهید شاخص قم» همزمان با شکست حصر آبادان با حضور مسوولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و مردم شریف قم همزمان با هفته دفاع مقدس و شب هفتم ماه محرم در گلزار علی‌بن جعفر(ع) و مجتمع امام خمینی(ره) تصاویر این شهدا رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰ 27 September 2017
به گزارش تابناک قم، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: به همت شهرداری قم و با همکاری هیأت رزمندگان اسلام ۴۰ تصویر از شهدای شهر مقدس قم رونمایی می‌شود.

حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به جایگاه شهدا در نظام اسلامی اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون خون شهدا است و این بزرگواران بودند که جان خود را در طبق اخلاص برای حفظ اسلام و میهن اسلامی گذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ متعالی عاشورا و رشادت‌های یاران امام حسین(ع) در صحنه کربلا است تصریح کرد: امام حسین(ع) و یارانش در صحنه نبرد کربلا در مقابل ظلم، بدعت و تحریف دین ایستادند تا اسلام حقیقی برای امروز بماند و شهدا نیز در دوران دفاع مقدس با همین مبنا در مقابل دشمنی که تلاش داشت پایه‌های نظام اسلامی را به لرزه در آورده و اجازه رشد و پیشرفت کشوری در سایه اسلام را ندهد ایستادند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم افزود: در همین راستا شهرداری قم در اقدامی اقدام به گردآوری ۴۰ تصویر از شهدای شهر مقدس قم کرده است.

وی با بیان اینکه در مراسمی با عنوان «چلچراغ؛ ۴۰ شهید شاخص قم» همزمان با شکست حصر آبادان تصاویر این شهدا رونمایی خواهد شد گفت: این مراسم به همت شهرداری قم و با همکاری هیات رزمندگان اسلام با حضور مسوولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و مردم شریف قم همزمان با هفته دفاع مقدس و شب هفتم ماه محرم در گلزار علی‌بن جعفر(ع) و مجتمع امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار