حضور فرماندار قم در جمع معترضان
اهالی شهر کهک به دنبال اتفاقات بسیار در کمربندی و از دست دادن عزیزانشان، صبح امروز در یک اقدامی خودجوش تجمع اعتراض آمیز به راه انداختند. نکته جالب حضور اتفاقی فرماندار قم بود که به واسطه عبور از این جاده با تجمع اعتراضی مردم و مسدود شدن جاده مواجه شده بود.
کد خبر: ۵۰۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 30 September 2017
به گزارش تابناک قم، کمربندی شهر کهک یکی از هزاران مشکل اهالی ولایتمدار و خونگرم این شهر است که تصادفات بسیاری را برای منطقه به دلیل عدم ایمنی لازم رقم زده است.

اهالی شهر کهک به دنبال اتفاقات بسیار در کمربندی و از دست دادن عزیزانشان، صبح امروز در یک اقدامی خودجوش تجمع اعتراض آمیز به راه انداختند.

آن ها در این تجمع درخواست احداث زیرگذر ایمن و سرعت گیر مناسب در جاده کمربندی شهر کهک را داشتند، همچنین خواستار روشنایی مناسب در این قسمت از جاده شدند تا عدم روشنایی مانع از دید رانندگان نشود.

نکته جالب در اعتراض امروز مردم شهر کهک، حضور اتفاقی فرماندار قم بود که به واسطه عبور از این جاده با تجمع اعتراضی مردم و مسدود شدن جاده مواجه شده بود.

رضا سیار در جمع معترضین شهر کهک با شنیدن اعتراض به حق مردم شهر، بیان داشت: در سه سالی که فرماندار هستم تاکنون هیچ گونه اعتراض کتبی از شورای شهر کهک به فرمانداری نرسیده است.

وی تأکید کرد: باید در یک جلسه اضطراری با حضور شورای شهر کهک در جهت پیگیری مشکل کمربندی شهر برای حفظ جان مردم زودتر اقدام کنیم و این تنها به خاطر اعتراض مردم نیست بلکه خواسته حقی است که واقعأ نیاز و ضروری می باشد.




برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Romania
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
افرین تنها راه رساندن مشکلات به گوش کر مسئولین و رسانه های میلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
اینطور اعتراضات برای عهد بوق هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار