رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف محموله لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۲۴۱ میلیون تومان در قم خبر داد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز از کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵ 04 October 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه کامیون کشنده از گمرک یکی از شهرهای جنوبی کشور با کم اظهاری کالا اقدام به بارگیری لوازم لوازم التحریر به مقصد پایتخت کرده است، بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی پس از کسب مجوز قضائی اکیپی از مأموران پلیس آگاهی استان قم به یکی از محورهای مواصلاتی استان اعزام و کامیون حامل کانتینر ۴۰ فوتی را شناسایی، متوقف و به یگان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه شخصی با مراجعه به پلیس خود را صاحب کالا معرفی که پس از اعزام به تعزیرات، مبلغ چهار میلیارد ریال برای وی قرار قانونی صادر و نمونه کالا نیز برای ارزش گذاری به گمرکات استان قم ارسال و کارشناسان ارزش محموله قاچاق را حدود ۲۴۱ میلیون تومان اعلام کردند.

کرمی در پایان از همکاری مأموران پلیس آگاهی استان همدان در این رابطه قدردانی کرد.

کشف 24 کيلوگرم ترياک در قم

سرهنگ غلام عباس بلفکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه احدی از  قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی مینی بار از یکی از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کسب دستور  مقام قضائی تعداد دو اکیپ عملیاتی به محورهای ورودی به استان قم از سمت کاشان اعزام و اقدام به  کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: ماموران نهایتاً با یکسری اقدامات پلیسی خودروی موصوف را در مجتمع مارال شناسایی و متهم را دستگیر  و خودرو نیز برای بررسی و بازدید دقیق تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در بازرسی بعمل آمده از جعبه بغل خودروی مذکور مقدار 34 گرم تریاک و 15 گرم سوخته تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و نیز از داخل باک خودرو مقدار 24 کیلوگرم تریاک در قالب 22 بطری کشف شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
کار انگلیس است منطقه قم هم امن ترین جا برای انگلیس هاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار