واکنش‌ها به انتشار یک خبر
شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه ذوب‌آهن با هیئت فوتبال استان قم مذاکراتی را انجام داده اما با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است و از طریق مدیریت می‌شود، طبق قانون هیئت فوتبال هیچ‌گونه اختیاراتی در مورد این ورزشگاه ندارد.
کد خبر: ۵۰۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 05 October 2017
به گزارش تابناک قم، پس از اعلام باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مبنی بر برگزاری مسابقات این تیم در قم، واکنش‌های بسیار زیادی در پی انتشار خبر بوده است.

با توجه به اعلام باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مبنی بر اینکه به دلیل تعمیرات مسابقات این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و گفته‌ شده هیئت فوتبال نیز این موضوع را پذیرفته اما این خبر واکنش‌های بسیار زیادی را تاکنون در پی داشته که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه ذوب‌آهن با هیئت فوتبال استان قم مذاکراتی را انجام داده اما با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است و از طریق مدیریت می‌شود، طبق قانون هیئت فوتبال هیچ‌گونه اختیاراتی در مورد این ورزشگاه ندارد.

هیئت فوتبال استان قم که این روزها کریم بهرامی را بر روی کرسی خود می‌بیند، حال‌ و روز مساعدی را ندارد چراکه پس از سقوط صبا نیمی از درآمدهای هیئت از بین رفت و حالا که در لیگ برتر فوتسال تیمداری می‌کنند، هیچ‌گونه حال و روز مساعدی را نداشته و نتایج آن‌ها چنگی به دل نمی‌زند.

مجدداً نیز براساس مصوبات فدراسیون فوتبال هیئت‌های فوتبال نمی‌توانند در سطح کشور تیمداری کنند اما تاکنون کمیته فوتسال درباره این موضوع سکوت کرده و هیچ‌گونه واکنشی را از خود نشان نداده است که همین ماجرا نیز جای تعجب دارد.

اما درباره برگزاری مسابقات ذوبی‌ها در قم بسیار حاشیه و واکنش را در پی داشته، آن‌ها به‌اندازه‌ای در مذاکرات پیش رفته‌اند که حتی رقم پیشنهادی برای برگزاری مسابقه را به هیئت قم اعلام کرده‌اند.

توحید محمدی در واکنش به انتشار خبر برگزاری بازی‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام توسط کانال روابط عمومی هیئت فوتبال استان قم از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: از این موضوع خبر ندارم و بعید می‌دانم این موضوع صحت داشته باشد.

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم تصریح کرد: این ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان قم است اما متأسفانه این هماهنگی‌ها بدون اطلاع اداره کل و مدیریت مجموعه یادگار امام انجام می‌شود، اینکه این هماهنگی‌ها توسط چه کسی و با چه هدفی صورت می‌گیرد، جای سؤال است؟

وی خاطرنشان کرد: اردیبهشت‌ماه امسال هم که بازی پلی‌آف تیم‌های دسته دومی شاهین بوشهر و برق جدید شیراز در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید، بدون هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان بود ولی زمانی مطلع شدیم که در عمل انجام‌شده قرار گرفته بودیم.

محمدی عنوان کرد: آن زمان مبلغ 11 میلیون تومان بابت برگزاری این بازی توسط سازمان لیگ به‌حساب هیئت فوتبال استان قم واریز شد اما نمی‌دانیم وقتی ورزشگاه یادگار امام متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است و زحمات و هزینه‌های سنگین آن را ما به دوش می‌کشیم، این پول چرا باید به‌حساب هیئت فوتبال قم برود و ما همچنان نمی‌دانیم این پول به‌جای هزینه در ورزشگاه یادگار امام کجا و برای چه هزینه شده است؟

وی تصریح کرد: چه کسی یا چه کسانی میزبانی ورزشگاه یادگار امام قم از بازی‌های ذوب‌آهن را قول داده‌اند؟ چه کسی گفته که بازی‌های ذوب‌آهن در قم برای آن‌ها یک‌ چهارم هزینه‌های بازی در نقش‌جهان را دارد؟ قول و قرارهای پشت پرده بر سر مبلغ برگزاری بازی‌های ذوب‌آهن در قم را چه کسی انجام می‌دهد؟ این‌ها همه سؤالاتی است که امیدوارم زودتر به اطلاع اذهان عمومی رسیده شود.

محمدی گفت: اگر قرار باشد بازی‌های ذوب‌آهن در قم برگزار شود، کمتر از دو ماه دیگر باید یک میلیارد تومان برای احیاء دوباره چمن ورزشگاه هزینه کنیم، چون این زمینه کشش بازی‌های هم‌زمان صبا و ذوب‌آهن را ندارد، ضمن اینکه هم امکانات کافی نیست و هم شرایط آب و هوایی قم اجازه نگهداری مطلوب از زمین چمن را نمی‌دهد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدمجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
بنده با آقای بهرامی همکار هستم و درخصوص این حرفها ایشان امادگی کامل دارند که نامه ای که به اداره کل ورزش و جوانان استان زده اند و موافقت آنها را گرفته اند را بفرستند و همین طور با مدارک ثابت کنند از مبلغی که بابت بازی شاهین بوشهر و برق شیراز به حساب هیئت فوتبال واریز شده 1 میلیون تومان آن به حساب شخصی آقای توحید محمدی واریز شده است.ضمن اینکه درخصوص بازیهای ذوب آهن نامه نگاری شده که اداره کل مبلغ 8 میلیون تومان را برای بازیهای ذوب آهن تعیین کرده است ولی جوابی به ذوب آهن داده نشده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار