در بين 89 تنيس‌باز رده سني 18 سال:
تنيسور ملي‌پوش استان قم در رنكينگ اعلام شده از چهره‌هاي شاخص رده سني زير 13 سال بين سه نفر برتر تنيس ايران جاي گرفت.
کد خبر: ۵۰۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷ 07 October 2017
به گزارش تابناک قم، یکی از چهره‌‌های موفقی که در سال‌های اخیر به نمایندگی از تنیس قم در مسابقات مختلف کشوری اعم از لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور و چند میدان برون‌مرزی در ترکیب تیم‌های ملی رده‌های پایه تنیس ایران درخشیده، اکنون در جمع سه نفر برتر کشور نماینده موفق تنیس قم است.

این تنیسور محمدحسین جلالیان است که از جمله نفرات جوان و آینده‌دار تنیس قم است و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در جمع بزرگسالان و چهره‌های شاخص کشور عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و رتبه‌های ممتاز متعددی کسب کرده است.

جلالیان با تجربیات ارزنده‌ای که از حضور در میادین مختلف کسب کرده، امسال یکی از نفرات شاخص تیم آریا گرانول قم در رقابت‌های لیگ برتر ایران است و در کنار چند تن دیگر از استعدادهای بومی این رشته با هدایت دبیر هیأت‌‌ تنیس قم و مربی تیم ملی جوانان یعنی سیدمقتدا خاتمی با رقبای لیگ برتری مسابقه می‌دهد.

تنیسور استان قم در جدول رنکینگ برترین‌های رده سنی 18 سال تنیس ایران که با احتساب نتایج نیم‌فصل نخست لیگ جوانان کشور در یزد محاسبه شده، با کسب 503 امتیاز بعد از تنیسورهای استان‌های خراسان‌رضوی و خوزستان در مکان سوم برترین‌های ایران جای دارد.

این در حالی است سه نفر برتر رده سنی زیر 18 سال تنیس پسران ایران از بین 89 تنیسور صاحب رنکینگ انجام شده و بالاتر از تنیسور ملی‌پوش قم، عماد گودرزی از خراسان‌رضوی با کسب 817 امتیاز در جایگاه نخست این رده قرار دارد و بنیامین داوودی از خوزستان با کسب 516 امتیاز دوم است.

جلالیان با تیم تنیس آریا گرانول قم در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس مردان ایران جام خلیج‌فارس که با حضور هفت تیم در باشگاه تنیس استقلال نیم‌فصل نخست خود را سپری کرد، رتبه هفتم را کسب کرده و آرام آرام آماده دیدارهای دور برگشت در هفته نخست آبان‌ماه می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار