مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم:
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: با پیگیری صورت گرفته مقرر شده به زودی روشنایی این پروژه توسط شرکت برق تامین شده و بلافاصله بعد از تامین روشنایی نهایتاً ظرف دو هفته معبر بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 07 October 2017
به گزارش تابناک قم، عباس حلوائی‌زاده با اشاره به احداث بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا دسترسی به بیمارستان امام رضا گفت: قرارداد تکمیلی پروژه با سازمان توسعه و عمران با مبلغ 5.5 میلیارد تومان منعقد شد.

وی با اشاره به اهمیت و اولویت این پروژه در شهر قم تصریح کرد: با توجه به اهمیت پروژه قسمت اول پروژه حدفاصل پل انقلاب تا خیابان شهاب گازسوز در دستور کار قرار گرفت و کلیه عملیات زیرسازی و روسازی انجام شده و جدول‌گذاری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نقطه اتصال بلوار به قبل از پل انقلاب باقی مانده است تصریح کرد: با اصلاح هندسی ظرف یک هفته باید ترافیک منتقل شده و سپس پروژه بازگشایی شود.

حلوائی زاده با تاکید بر اینکه این پروژه در هر طرف 8.5 متر است گفت: کامل پروژه اجرایی شده و برای کاهش ترافیک بلوار غدیر بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها نقطه تاریک این پروژه تامین روشنایی است اذعان کرد: با پیگیری صورت گرفته قرار شده به زودی روشنایی توسط شرکت برق تامین شده و بلافاصله بعد از تامین روشنایی نهایتاً ظرف دو هفته معبر بازگشایی خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار