تيم فوتبال اميد صباي قم با تداوم ناكامي‌‌هاي خود در فصل جاري ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور در آستانه سقوط به دسته پائين‌تر قرار گرفت.
کد خبر: ۵۰۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 08 October 2017
به گزارش تابناک قم، صبای قم در فصل 1395 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در چهار هفته آغازین بازی‌ها با چهار پیروزی متوالی گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی بود در چهار هفته متوالی فصل 1396 هنوز در حسرت کسب نخستین پیروزی خود است.

امیدهای صبای قم در هفته نخست میزبان تیم نفت اهواز بودند و در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند، اما در هفته دوم که برای انجام نخستین بازی خارج از خانه به میهمانی البدر بندر کنگ رفته بودند با نتیجه عجیب چهار بر صفر مغلوب شدند.

بازی هفته سوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید ایران نیز برای صبای قم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان صنعت‌نفت آبادان بود باز هم بدون پیروزی و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امیدهای صبای قم از 9 امتیاز سه هفته سپری شده این فصل تنها دو امتیاز به دست آورده باشند.

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت دیداری که بین تیم‌های چهار امتیازی رده هفتم جدول و دو امتیازی رده آخر لیگ برتر به انجام رسید و با برتری سه بر یک تبریزی‌ها تمام شد تا صبا همچنان در حسرت بردن باشد.

در حالی که چهار هفته از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ سپری شده، صبای قم در 12 تیم لیگ برتری که هر هفته در 6 دیدار در شهرهای مختلف برابر یکدیگر قرار می‌گیرند با دو باخت و دو تساوی در آخرین جایگاه جدول است.

صبای قم که در این فصل با تغییر کادر فنی و جذب چند بازیکن جدید به رقابت با حریفان می‌پردازد از چهار دیدار خود بدون پیروزی با کسب دو تساوی و یک باخت از میدان خارج شده و با تداوم این روند از هم اکنون یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار