مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه هم اکنون میانگین عمر تاکسی‌های شهر قم به 5/5 سال رسیده است، گفت: روند بازسازی ناوگان تاکسی‌ها همچنان ادامه دارد تا میانگین عمر تاکسی‌ها به میزان قابل توجه برسد.
کد خبر: ۵۰۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی عزتی با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی به عنوان یک سازمان خدماتی با 6 هزار تاکسی، 5 هزار وانت‌بار، بیش از چهار هزار خودرو سرویس مدرسه و بیش از چهار هزار راننده کمکی تشکیل شده است، اظهار کرد:‌ نزدیک به 19 هزار نفر با این سازمان ارتباط مستقیم دارند که اگر این افراد را با خانواده‌های آنها درنظر بگیریم نزدیک به 80 هزار نفر با این مجموعه در ارتباط هستند که این تعداد یک پانزدهم جمعیت شهر است.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته یک پنجم تاکسی‌های قم فرسوده بوده است، اضافه کرد: عمر متوسط بخش قابل توجهی از تاکسی‌های قم به 9/5 سال رسیده بود اما طی تلاش‌هایی انجام شده در دو سال اخیر هزار و 200 دستگاه از سایر خودروهای فرسوده را از رده خارج و از خودروهای پژو و سمند برای نوسازی استفاده کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه اکنون میانگین عمر تاکسی‌های شهر قم به 5/5 سال رسیده است، تصریح کرد: روند بازسازی ناوگان تاکسی‌ها همچنان ادامه دارد تا میانگین عمر تاکسی‌ها به میزان قابل توجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: تاکسی‌های مدل 1386 به پایین می‌توانند در سایت مورد نظر ثبت‌نام و از تسهیلات بانکی 20 میلیون تومانی با 16 درصد سود استفاده کنند و در نتیجه نسبت به تعویض خودرو خود با خودروهای سمند، پژو و آریو اتوماتیک اقدام کنند.

عزتی با اشاره به اینکه رانندگان خودروها باید برای ثبت‌نام و سپری کردن مراحل مورد نیاز جهت نوسازی خودروهای خود اقدام کنند، گفت: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام محدودیت‌هایی برای مدل‌های 86 به پایین درنظر گرفته می‌شود از جمله اینکه دیگر پروانه فعالیت این خودروها تمدید نمی‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار