یکی مرجع تقلید شیعیان گفت: به لطف خدا و تللاش نیروهای انتظامی کشور ما در منطقه از امنیت خوبی برخوردار است و این یک افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، اظهار داشت: قرآن کریم امنیت را یکی از نعمت‌های بزرگ شمرده است.

وی به موضوع امنیت دینی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: در دوران جنگ تحمیلی که امنیت کم شد با مشکلات بسیاری روبه رو شدیم اما اکنون به لطف خدا کشور ما در منطقه از امنیت خوبی برخوردار است و این یک افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

این استاد برجسته حوزه گفت: دیگران که در خارج از کشور هستند از امنیت حاکم در ایران تعجب می‌کنند و این برقراری امنیت نشان از زحمت و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی است.

وی بار دیگر امنیت را نعمت بزرگی خواند و عنوان کرد: در سایه امنیت می‌شود کار کرد، درس خواند و زندگی را سپری نمود چرا که بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی بدون امنیت امکان‌پذیر نیست.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: این که امام راحل فرمود عمل نیروی اننظامی عبادت است بدان معنی است که کار و عمل شما نیروها با ثواب همراه است.

رسانه‌ها می‌توانند به کمک پلیس بیایند

وی به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: باید در این باره تدبیری شود و جلوی بدحجابی‌ها گرفته شود که در این رابطه رسانه‌ها نیز می‌توانند به کمک پلیس بیایند و از قدرت تأثیر خود استفاده کنند و نشان دهند که حجاب به معنی محبوس شدن زن‌ها در خانه نیست.

این مرجع تقلید شیعیان افزود: طبق آمار ۸۵ درصد مردم از عمل نیروی انتظامی رضایت دارند که  این جای خوشحالی دارد و امیدواریم آن درصد دیگر هم رضایتشان حاصل شود.

وی در پایان از سردار اشتری خواست تا در منطقه پردیسان که مدرسه امام صادق(ع) و دیگر مراکز علمی وجود دارد یک کلانتری دائم ایجاد شود.

آیت الله سبحانی آخرین اثر خود با موضوع عقاید وهابیت را به فرمانده ناجا اهدا کرد و گفت: خوب است تا این اثر را نیروهای انتظامی مطالعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار