در انتخاباتی تک نفره؛
مجمع انتخابات هیئت تنیس استان قم برگزار شد و تنها نامزد این مجمع به مدت ۴ سال ریاست هیئت تنیس قم را در دست گرفت.
کد خبر: ۵۰۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیئت تنیس استان قم صبح یکشنبه برگزار شد و محمدرضا قدیر با اکثریت آرا توانست به عنوان رئیس جدید هیئت تنیس استان قم تا سال ۱۴۰۰ انتخاب شود.

در این مجمع انتخاباتی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس، ریاست مجمع را بر عهده داشت و در پایان این مجمع، محمدرضا قدیر که تنها نامزد باقی مانده برای ریاست هیئت تنیس بود ۱۴ رأی به دست آورد و به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

این مجمع انتخابی مقرر بود با حضور محمدرضا قدیر، فائزه خداکرمی، حمید قاسمی و مهدی برخوردار به عنوان نامزد ریاست هیئت تنیس استان قم به انجام برسد که با غیبت حمید قاسمی تعداد نامزدها به ۳ نفر کاهش یافت.

پیش از آغاز رأی گیری نیز فائزه خدا کرمی و مهدی برخوردار از نامزدی خود کناره‌گیری کردند و در نهایت محمدرضا قدیر که رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم نیز بوده است ، اکثریت آرا را از آن خود کرد تا برای مدت ۴ سال و تا پاییز سال ۱۴۰۰ رئیس هیئت تنیس استان قم باقی بماند.

آخرین رئیس هیئت تنیس استان قم، غلامرضا خانی بود که در سال ۱۳۹۰ به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد اما پیش از پایان دوره ۴ ساله خود به دلیل بازنشستگی، مجبور به کناره گیری از سمت خود در هیئت تنیس استان قم شد.

طی ۲ سال اخیر هیئت تنیس استان قم در پدیده‌ای نادر، رئیس نداشته است و فدراسیون تنیس ۲ سرپرست به نام‌های محمدجواد وطن‌دوست و محمدرضا قدیر را در این مدت به عنوان متولی امور تنیس قم منصوب کرده بود.

رشته تنیس، یکی از رشته‌های موفق ورزش قم محسوب می‌شود به طوری که تیم تنیس آریا گرانول قم امسال به عنوان جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر تنیس ایران در این مسابقات شرکت کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار