مراسم نکوداشت حاج ناصر قرقبان‌نیا، شهید منا و استاد دانشگاه مفید برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم نکوداشت مقام علمی و شخصیت وارسته استاد حاج ناصر قربان‌نیا، استاد دانشگاه مفید که در حادثه منا در سال ۱۳۹۴ به شهادت رسید در دانشگاه مفید برگزار خواهد شد.

مراسم نکوداشت این استاد فرزانه روز ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه مفید در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

در این مراسم محمد روشن و محمدرضا بیگدلی از استادان دانشگاه و از دوستان حاج ناصر قربان نیا به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در این مراسم از مجموعه مقالات و یادنامه این استاد برجسته دانشگاه رونمایی می‌شود.

دکتر ناصر قربان نیا، متولد شهر رودسر استان گیلان، در تاریخ اول فروردین ۱۳۴۳ است. در سال ۶۸ در دوره کارشناسی رشته فلسفه در دانشگاه تهران و دو سال بعد وارد رشته حقوق در دانشگاه مفید قم می‌شود. در دوره کارشناسی ارشد و دکتری موفق به تحصیل در رشته حقوق بین الملل دانشگاه مفید میشود و همزمان در همان دانشگاه، در سمت‌های آموزشی و مدیریتی قرار می‌گیرد. 

لازم به ذکر است که در دوره کارشناسی ارشد با رتبه دوم کشوی وارد دانشگاه شده و با نمره ۲۰ پایان نامه خود را دفاع می‌کند.

دکتر قربان نیا، در دروس حوزوی نیز مشغول به تحصیل بود. او از سال ۶۲ و پس از اخذ مدرک دیپلم تجربی، وارد حوزه علمیه می شود. کسب رتبه اول در پایه ششم حوزه علمیه قم با معدل عالى، رتبه دوم در پایه هفتم، رتبه اول در پایه هشتم و نهم در امتحان همزمان جزو سابقه استاد در حوزه علمیه است.

بنابراین او را باید در عین یک استاد حقوق موفق، یک مجتهد و فقیه زبده دانست که در راستای تولید علم حقوق اسلامی تلاش کرده است. او سابقه تدریس در دانشگاه تهران را غیر از دانشگاه قم داشته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار