در لیگ دسته اول جوانان کشور؛
حریفان تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته اول جوانان کشور مشخص شدند.
کد خبر: ۵۰۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور از آبان‌ماه امسال آغاز می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در این مسابقات در مرحله گروهی لیگ دسته اول کشور همانند سال گذشته حضور خواهد داشت.

قرعه کشی لیگ دسته اول جوانان فوتبال کشور در حالی به انجام رسیده است که تیم‌ها در ۳ گروه قرار گرفته‌اند و تیم فوتبال صبای قم در گروه دوم از این مسابقات باید به صورت رفت و برگشت با حریفان خود رقابت کند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم فوتبال جوانان صبای قم در این مسابقات با تیم‌های ملوان بندر انزلی، پدیده ساری، دخانیات گیلان، گسترش فولاد تبریز، دبیری تبریز، پارسه ساری، شهر آشوب ساری و دانش فریدونکنار همگروه شده و اغلب حریفان این تیم را تیم‌های استان‌های شمالی کشور تشکیل می‌دهند.

۳ تیم برتر از این گروه به مرحله دوم صعود می‌کنند و تیمی که در انتهای جدول این گروه و سایر گروه‌ها قرار بگیرد به دسته مناطق سقوط می‌کند ضمن این که از لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران، ۲ تیم به دسته برتر صعود می‌کنند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم طی سال‌های اخیر تلاش نافرجامی برای صعود به لیگ برتر داشته است اما امیدوار است امسال بتواند به این هدف دست یابد گرچه با توجه به شرایط مالی و مدیریتی باشگاه صبای قم در مورد آینده تیم‌های پایه صبا همه چیز مبهم پیش می‌رود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار