با حضور جمعی از مسؤولان استانی انجام شد
برترین‌های اصناف و نیروی انتظامی عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی در قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۰۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک قم، همایش پلیس، امنیت و اصناف عصر امروز در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف استان قم برگزار و در حاشیه این مراسم از برترین‌های اصناف و نیروی انتظامی با اهداف هدایایی تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد: نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با کالای قاچاق نیز گام‌های مطلوبی برداشته و در این عرصه کاهش میزان کالای قاچاق را شاهد هستیم.

احمد ذاکری از تلاش نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و افزود: معضل اعتیاد در سطح کشور به سرمایه‌های موجود به ویژه نیروی انسانی ضربه می‌زند که اکنون رفع این معضل توسط نیروهای انتظامی در حال پیگیری است.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان قم طی سخنانی اظهار کرد: در یک دید کلی و عمومی اجزای مختلف در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی می‌توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک جامعه و گروهی را تشکیل دهند که به سمت یک هدف حرکت می‌کنند.

کاظم مجتبایی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دینی را یکی از اهداف اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر اجزای مختلف اقتصادی و اجتماعی در کنار نیروی انتظامی قرار گیرند می‌توانند اثربخشی فعالیت‌های این مجموعه را افزایش دهند و در مقابل نیز اگر پلیس در کنار اصناف برای تحقق اقتصادی پوینده و امنیت فضای کسب و کار تلاش کند رسیدن به نتیجه قطعی می‌شود.

در پایان این مراسم نیز نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برخاسته از درون مردم است چرا که امروزه جوانان انقلابی در این مجموعه فعالیت دارند که آنها وارثان نسل شهدا هستند، نیروی انتظامی نظام اسلامی با پلیس قبل از انقلاب اسلامی متفاوت است چرا که نیروهای انتظامی، افرادی متعهد هستند که به رسالت‌های خود به خوبی عمل می‌کنند.

احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه باید در راستای تامین نیازهای معیشتی نیروهای ناجا اقدامات لازم انجام شود، تصریح کرد: مسؤولان وظیفه حمایت از پلیس را بر عهده دارند، در قم نیز که با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو هستیم باید نگاهی ویژه به نیروی انتظامی داشته باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار