نمازجمعه عبادی سیاسی جمعه قم که به امامت آیت الله سید محمد سعیدی وبا حضور جمعی از شخصیت ها و گروه هایی از کشورهای مختلف در مصلای قدس اقامه شد ،با جلوه ها و حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۵۰۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 14 October 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به توطئه دشمنان علیه نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران از ترامپ به عنوان رئیس جمهوری روانی امریکا نام برد و هدف آنها از هجمه به سپاه پاسداران را تضعیف انقلاب و نظام اسلامی ذکر کرد.

نمازگزاران قمی نیز با تایید سخنان آیت الله سعیدی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و مرگ بر اسرائیل، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

**آیت الله نجم الدین طبسی از اساتید حوزه علمیه قم نیز طی سخنانی در قبل از خطبه های نمازجمعه با تحلیل جامعه زمان امام حسین (ع) و حضرت امام سجاد (ع) گفت: در زمان یزید، نیروهای حزب اللهی و متدین از امور کنار زده شده و افراد فاسد در راس کارها قرار گرفته بودند.
وی گفت: امام حسین(ع) برای اصلاح جامعه مسخ شده که بویی از دین و اخلاق در آن نبود، قیام کرده و در این راه به شهادت رسیدند، امام زین العابدین(ع) نیز جریان کربلا را با تمام وجود ادامه داده و به امام بعدی منتقل کردند.

**به مناسبت 24 مهرماه، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، گروهی از پرسنل ارتش در نماز جمعه قم حاضر شدند.

**گروه هایی از کشور بنگلادش، عراق، نیجریه و پاکستان نیز با حضور در نمازجمعه عبادی سیاسی جمعه قم، نماز خود را به امامت آیت الله سعیدی اقامه کردند.

**جمعی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، شخصیت های حوزوی از جمله آیات سید هاشم حسینی بوشهری، محسن خرازی، نواب و جمع دیگری از مدیران و اساتید حوزه و دانشگاه در نماز جمعه قم حضور داشتند. 

** قبل از خطبه های نمازجمعه نیز یحیی زارع مدیر کل هواشناسی استان قم سخنرانی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار