مردم اتهامات کذب علیه مسوولان نظام را باور نکنند
در هفته‌های اخیر اتهام‌‌های کذب زیادی به مسئولان نظام در فضای مجازی و سایت ها زده می‌شوند و فضای مجازی تبدیل به یک فضای بی در و پیکر شده است. نقشه کنونی دشمنان و بدخواهان نظام این است که نهادها و افراد حامی ولایت را با اتهامات واهی متهم کنند.
کد خبر: ۵۰۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱ 14 October 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد گفت: تقوا، مهم‌ترین عامل عزت‌ آفرینی است و عزت از جمله اوصافی است که همه انسان‌ها آن را دوست دارند و امام علی(ع) در این مورد فرمودند: «تقوا، عزت آفرین و ارتکاب معاصی ذلت آفرین است».

وی با اشاره به این‌که شهر قم در روز 20مهرماه میزبان ۸ شهید گمنام بود اظهار کرد: انسان زمانی که جان خود را با خدا مقابله می‌کند بعد از مرگ نیز مشعل‌ راه و چراغ هدایت دیگران است و این برکتی است که از معامله با خدا نصیب انسان می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در آستانه روز استاندارد هستیم تصریح کرد: شنبه 22 مهر روز جهانی استاندارد است؛ استانداردسازی اجناس بر مبنای علم و فناوری است و در پیشرفت اقتصاد و صنعت نقش زیادی دارد؛ استاندارد هم به نفع مصرف کننده بوده و هم به تولید کنندگان اعتبار می‌دهد.

سعیدی در ادامه به سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی و همچنین روز جهانی عصای سفید اشاره کرد و گفت: روز جهانی عصای سفید، روز ترحم نیست بلکه روز استقلال و به رسمیت شناختن حقوق روشن‌دلان است و هدف از این نامگذاری نیز شناختن حقوق این افراد است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع)، روز اولیا و مربیان و روز جهانی غذا بیان کرد: 24 مهر روز جهانی غذا است؛ ملت عزیز و سربلند ایران با توجه به امکانات و استعدادهای که دارند نباید در زمینه تغذیه به بیرون از مرز‌ها متکی باشند و این نیازمند مدیریت و تدبیر مسئولان است.

امام جمعه قم با بیان اینکه در هفته‌های اخیر جریان‌های خطرناکی در عرصه داخلی کشور در حال اجرا است اظهار کرد: در هفته‌های اخیر اتهام‌‌های کذب زیادی به مسئولان نظام در فضای مجازی و سایت‌ها زده می‌شوند و فضای مجازی تبدیل به یک فضای بی در و پیکر شده است.

وی با بیان این‌که اتهام‌ زدن از گناهان بسیار بزرگ است تصریح کرد: امام سجاد(ع) می‌فرمایند اگر انسان به برادر خود اتهام بزند همانطور که نمک در آب ذوب می‌شود، ایمان او نیز در قلبش ذوب خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان کرد: پادزهر این رذیله اخلاقی، نقل نکردن و باور نکردن این اتهامات و شایعه توسط مردم است.

وی با اشاره آیاتی از سوره نور گفت: خداوند در سوره نور وظیفه مومنین را در مقابل تهمت مشخص کرده است و افرادی که اتهام‌ها و شایعات را باور و نقل می‌کنند توبیخ می‌کند بنا بر این انسان نباید هر آنچه را که شنید نقل کند چرا که در مقابل آن مسؤول است.

وی با اشاره به ترور فیزیکی شخصیت‌های برجسته انقلاب مانند شهید بهشتی و رجایی گفت: نقشه کنونی دشمنان و بدخواهان نظام این است که نهادها و افراد حامی ولایت را با اتهامات واهی متهم کنند اما سخن اسلام به بدخواهان این است که به کوری چشم شما، انقلاب اسلامی امید دارد که این انقلاب و نظام تا ظهور امام عصر ادامه پیدا کند.

امام جمعه قم اظهار کرد: سپاه پاسداران خاری در چشم استکبار و گروه‌های تکفیری و استخوانی در گلوی دشمنان است و به همین دلیل دشمنان سپاه را تهدید می کنند، البته مسؤولان نظام نیز جانانه از سپاه حمایت کردند تا همه دنیا بدانند که مردم، ارتش، سپاه و سایر قوای نظام برای ریشه‌کن کردن دشمنان و متجاوزان آمادگی کامل دارند و برای نابودی شما لحظه شماری می‌کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار