جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان ترامپ:
قدرت و موجودیت نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان کشور که بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی ایران به‌وجود آمده، ادامه خواهد یافت. تحریف نام تاریخی خلیج فارس و استفاده از عناوین مجعول بیش از آن‌که خدشه‌ای بر این نام باشکوه وارد کند اوج نادانی و حماقت گویندگانش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۰۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 14 October 2017
به گزارش تابناک قم، متن بیانیه جامعه‌ مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت سخنرانی ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا به این شرح است:

دور جدید گزافه گویی‌های رئیس جمهور بی‌منطق و گستاخ آمریکا در تشدید سیاست‌های خصمانه ضدایرانی بار دیگر چهره ظالم و خبیث او را آشکارتر کرد.

دولت مستکبر آمریکا که مؤسس و حامی اکثر گروه‌های تروریستی و جنایتکار است در حالی ایران را به اقدامات بی‌ثبات‌کننده متهم می‌کند که رژیم‌های دست‌نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت‌های پیدا و پنهان آمریکا سال‌هاست پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری هستند.

اقدامات غیرمسئولانه آمریکا در حمایت از تروریست‌های داعشی و صهیونیست‌های غاصب، منطقه غرب آسیا را به منطقه‌ای پرآشوب تبدیل کرده است. جهان، امروز در آتش خشونت‌ها و فتنه‌هایی می‌سوزد که هیزم آنها را حکومت آمریکا فراهم کرده است.

آمریکا به‌عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی، عدم تعهد خود به موافقنامه هسته‌ای را بار‌ها در عمل نشان داده است. اعلام عدم پایبندی ایران به برجام و تلاش برای افزایش تحریم‌های ظالمانه، غیر قابل اعتماد بودن این دولت بی‌مسئولیت را بر تمام جهانیان آشکار کرد. تحریف نام تاریخی خلیج فارس و استفاده از عناوین مجعول بیش از آن‌که خدشه‌ای بر این نام باشکوه وارد کند اوج نادانی و حماقت گویندگانش را نشان می‌دهد.

ملت مجاهد ایران این حرف‌های تکراری و اتهامات واهی را چون همیشه پوچ و بی‌ارزش می‌داند و مسیر ایستادگی خود در حمایت از مظلومان منطقه و مبارزه با رژیم‌های جبار را ادامه خواهد داد.

ایران اسلامی به‌خواست خداوند متعال و الطاف حضرت بقیة الله الاعظم (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مد ظله العالی» و پاسداری رزمندگان سلحشور خود، سایه شوم گروه‌های تروریستی را از منطقه کم خواهد کرد و در راه دفاع از نظام اسلام، تجهیز و توانمند‌سازی در تمام عرصه‌های متعارف نظامی را حق خود می‌داند.

ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست‌های خباثت‌آلود استکبار در منطقه‌ را عمیقاً می‌شناسد و قاطعانه پاسخ خواهد داد. قدرت و موجودیت نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان کشور که براساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آمده، ادامه خواهد یافت و هیچ جریانی حق یاوه‌گویی و اتهام‌زنی به این مجاهدان سرافراز را ندارد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم‌کردن سخنان تکراری و بی‌محتوای رئیس جمهور آمریکا، از پاسخ قاطع مسئولان به این گستاخی‌ها تشکر می‌نماید و اعلام می‌دارد دولت دروغگو، فریبکار و بدعهد آمریکا در چشم مردم ایران و جهان دیگر جایگاه خود را از دست داده و آمریکای امروز یک آمریکای منزوی است. موج گسترده بیداری ملت‌های مبارز، پرده تزویر و ستم این رژیم مستکبر را بیش از پیش کنار زده است و در باتلاقی که برای خودش ایجاد کرده، فرو خواهد رفت.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار