رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از 19 کیلوگرم تریاک و 48 کیلوگرم حشیش در سطح استان خبر داد. رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری باند سارقان منازل نیمه کاره با هشت فقره سابقه سرقت در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 15 October 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ غلام عباس بلفکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم اظهار داشت: در تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بر روی عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی سواری از یکی از استان‌های مرکزی به قم منتقل کند که موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با پلیس مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، به محورهای ورودی به استان قم از سمت کاشان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: نهایتاٌ با انجام  اقدامات پلیسی صورت گرفته، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکی رنگ با دو نفر سرنشین در اتوبان قم کاشان و ابتدای حوزه استحفاظی استان شناسایی و ماموران اقدام به تعقیب نامحسوس خودرو کردند.

وی بیان داشت: ماموران به جهت دلیل خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک خودرو می‌کنند که خودرو در نهایت متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر می‌شوند.

سرهنگ بلفکه خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل ماموران مقدار 48 کیلو و پانصد گرم حشیش در قالب 48 بسته و مقدار 19 کیلو و 150 گرم تریاک در قالب دو بسته جمعاً به مقدار67 کیلوگرم را کشف و متهمان نیز به همراه خودروی توقیفی و مواد مخدر مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل می‌کنند.

رئیس  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری باند سارقان منازل نیمه کاره در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری باند سارقان منازل نیمه کاره با هشت فقره سابقه سرقت در سطح استان خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی سرقت‌های متعدد از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح استان، موجب شد تا موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

سرهنگ کرمی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی مکان مورد نظر را شناسایی و با زیر نظر داشتن محل، سارق مذکور را با یک دستگاه خودروی پیکان حین سرقت آرماتور و ابزار کار دستگیر می‌کنند.

وی اعلام داشت: متهم برای تحقیقات تخصصی‌تر به پلیس آگاهی استان منتقل که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم یاد شده دارای سوابق متعدد کیفری است.

سرهنگ کرمی بیان کرد: متهم در نهایت چاره ای جز اعتراف نداشت و به هشت فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و یک دستگاه موتورسیکلت با همدستی یک نفر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران در ادامه همدست متهم و دو نفر مالخر مربوطه که در امر خرید ضایعات دست داشتند را دستگیر و برای همگی متهمان پرونده تشکیل و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار