تيم‌هاي هنگ، سهيل و پناه‌آفرين در آخرين هفته رقابت‌هاي ليگ فوتبال جوانان باشگاه‌هاي استان قم براي كسب عنوان قهرماني به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۵۰۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 15 October 2017
به گزارش تابناک قم، از 9 هفته رقابت 10 تیم شرکت کننده در رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم تنها یک هفته دیگر باقی مانده و تنها سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی این بازی‌ها دارای شانس هستند.

تیم‌های هما، آریا، آبادگران، عقاب، سیاه‌جامگان، پناه‌آفرین، پیام، وحدت، سهیل و آیا 10 تیم حاضر در این مسابقات هستند که تا کنون در هشت هفته به میدان رفته‌اند و شرایط جدول رده‌بندی به گونه‌ای است که تنها سه تیم هنگ، سهیل و پناه‌آفرین بخت قهرمانی دارند.

در حال حاضر تیم هنگ از هشت بازی با 6 پیروزی، یک تساوی، یک باخت، 34 گل زده، هشت گل خورده، تفاضل گل مثبت 26 و 19 امتیاز صدرنشین است، تیم سهیل با 6 برد، یک تساوی، یک باخت، 28 گل زرده، 9 گل خورده، تفاضل گل به اضافه 19 و 19 امتیاز در مکان دوم جای دارد.

فوتبالیست‌های تیم پناه‌آفرین قم نیز با پنج برد، سه تساوی، بدون باخت، 24 گل زده، سه گل خورده، تفاضل گل مثبت 21 و 18 امتیاز دو تیم بالای جدول را به شدت تعقیب می‌کنند و در هفته پایانی که هفته تعیین تیم قهرمان است، منتظر لغزیش هنگ و سهیل هستند تا جشن قهرمانی بگیرند.

در سایر رتبه‌های جدول رده‌بندی فصل 1396 لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم، تیم‌های سیاه‌جامگان و عقاب با 12 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم هستند، آبادگران با 11 امتیاز ششم است، آریا با 9 امتیاز در مکان هفتم جای دارد، هما با سه امتیاز هشتم است و تیم‌های یک امتیازی پیام و وحدت در رده‌های نهم و دهم جا خوش کرده‌اند.

تا قبل از مسابقات هفته پایانی لیگ فوتبال جوانان قم، تیم پناه‌آفرین تنها تیم بدون باخت بازی‌ها محسوب می‌شود، ضمن اینکه این تیم با سه گل خورده در کنار آبادگران مشترکا دارای بهترین خط دفاع هستند ولی عنوان بهترین خط حمله با 34 گل خورده در اختیار تیم هنگ صدرنشین این فصل است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار