عضو هیات رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان قم گفت: اعضای هیات رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان قم پنجشنبه گذشته با سید مهدی صادقی استاندار قم دیدار و پیرامون مسائل جاری استان و کشور بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۵۰۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 15 October 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی خاطرنشان کرد: در این دیدار استاندار گزارشی از روند فعالیت های خود از تیرماه سال 94 تاکنون را در زمینه مباحث اقتصادی، عمرانی، جذب سرمایه گذاری، اشتغال، محیط زیست، مسائل فرهنگی و ارتقای سطح امنیت و... را ارائه داد.

وی ادامه داد: صادقی همچنین به صورت همه جانبه از اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید حمایت و از حضور حماسی مردم در انتخابات 31 اردیبهشت ماه و انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی نیز تقدیر کرد.

فراهانی گفت: گزارش های استاندار قم حاکی از آن است که سطح فعالیت های عمرانی و اقتصادی درقم رو به رشد بوده و درزمینه جذب سرمایه گذاری درفضای برجام نیز کارهای مناسبی انجام شده است.

وی با اشاره به دغدغه های اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان قم در این دیدار گفت: دغدغه های اصلی اعضای شورای مشورتی نیز پیرامون شرایط حساس ملی و بین المللی ، تاکید بر حفظ فضای آرامش، امنیت و اعتدال، جذب سرمایه گذاری و توسعه و عمران کشور بود.

فراهانی یادآورشد: اصلاح طلبان قمی تاکید کردند که رای 24 میلیونی مردم به دکتر روحانی به معنای آن است که برنامه های ایشان را پذیرفتند و مسئولان نیز باید پایبندی خود را از برنامه های دولت اعلام و فضای استان را برای دفاع از این برنامه ها آماده نگه دارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآورشد: بحث تغییر مدیران غیر همسو با دولت نیز از مباحث دیگر مطرح شده این دیدار بود، ما بر این باوریم که همه مدیران باید به دولت و رای مردم اعتقاد داشته باشند.

وی اظهار داشت: استاندار قم نیز تاکید کرد، کسانی باید در مدیریت باشند که به آرمان ها، رای و نظر مردم اعتقاد داشته باشند و از همه گزینه ها اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل که به دکتر روحانی رای داده و نظر ایشان را باور دارند، نیز استفاده می کنم. 

وی همچنین گفت: توجه به فضای باز نقد و انتقاد در دانشگاه ها و مجامع علمی بر اساس قانون اساسی، جلوگیری از افراط گرایی و تندروی گروه هایی که منافع ملی را در نظر نمی گیرند، اطلاع رسانی در مورد فعالیت ها و... از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

شورای مشورتی اصلاح طلبان قمی متشکل از حدود 18 حزب و تشکیل سیاسی در استان قم می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار