حسین مهری افتتاح پست من را پروژه‌های لازم در راستای ساماندهی پیک‌های موتوری برای حفظ امنیت در سطح شهر دانست.
کد خبر: ۵۰۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 15 October 2017
به گزارش تابناک قم، حسین مهری، معاون وزیر ارتباطات در قم، در مراسم افتتاحیه پروژه‌های هوشمندسازی، عمرانی و خدمات جدید شرکت ملی پست ایران، با تبریک روز ملی پست به همه همکار خود در شرکت پست استان قم و تشکر ویژه برای سامان‌دهی این پروژه‌ها در استان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت بهره‌برداری از پروژه سیماک یکی از اولویت‌های دولت بوده و خوشبختانه در 14 استان کشور عملیات اجرای آن آغاز شده و در 3 استان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر ارتباطات گفت: با پروژه سیماک جلوی صدور بسیاری از مجوزهای غیرقانونی در حریم منابع حیاتی مانند رودخانه‌ها، جنگل‌ها و آثار تاریخی گرفته‌شده و همه مراحل صدور مجوز به‌صورت شفاف پیگیری و نظارت خواهد شد.

وی از رصد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بر پرونده املاک در پروژه سیماک خبر داد و افزود: با این پروژه جلوی صدور بسیاری از مجوزهای غیرقانونی در حریم منابع حیاتی مانند رودخانه‌ها، جنگل‌ها، آثار طبیعی و تاریخی گرفته‌شده و همه مراحل صدور مجوز به‌صورت شفاف پیگیری و نظارت خواهد شد.

مهری از پروژه کارت پوشه ایرانیان خبر داد و تصریح کرد: در این پروژه صورت‌حساب‌های ادارات به‌صورت الکترونیکی برای اشخاص صادر شده و با کاهش هزینه و بالا رفتن سرعت و دقت افراد می‌توانند با مراجعه به کارت پوشه شخصی خود هزینه‌های قبوض دولتی خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران افتتاح پست من را پروژه‌های لازم در راستای ساماندهی پیک‌های موتوری برای حفظ امنیت در سطح شهر دانست و خاطرنشان کرد: با ساماندهی شرکت‌های پیک موتوری در شهر نقل و انتقالات بسته‌های پستی با امنیت و تحت نظارت کامل انجام‌ شده و با توسعه اشتغال می‌تواند به‌صورت آنلاین و به‌وسیله اپلیکیشن موبایلی که طراحی‌شده در تمام شهر خدمات‌رسانی داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار