مدیرکل مدیریت بحران استان قم مطرح کرد
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: نیروهای امدادی به اندازه کافی در ایام اربعین در استان خواهند بود.
کد خبر: ۵۰۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 16 October 2017
به گزارش تابناک قم، محسن اروجی در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به اسکان زائرین اربعین در استان قم اظهار کرد: در هر مکانی که زائرین خارجی در استان در ایام اربعین اسکان پیدا کنند، نیروهای امدادی استقرار پیدا می‌کنند و بیمارستان‌ها در ایام اربعین در استان قم در وضعیت آماده باش هستند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: امیدواریم که در ایام اربعین مشکلی به لحاظ امدادی در استان به وجود نیامد، البته نیروهای امدادی به اندازه کافی در ایام اربعین در استان قم خواهند بود. 

محسن بهشتی در ادامه این جلسه با اشاره به کمک استان قم به استان ایلام در ایام اربعین اظهار کرد: استان قم جزو استان‌های معین ایلام است، امسال مسیر ایلام مهران تعریض و بسیاری از نقاط حادثه خیز در این مسیر حذف شده است، تعدادی از پروژه‌های عمرانی در مسیر زائرین اربعین در استان ایلام تا پنجم آبان ماه به بهره برداری می‌رسد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم در پایانه مرکزی مهران فراهم شده است و تعدادی از خودروهای سنگین و اتوبوس‌ها را از استان قم برای کمک به استان ایلام در ایام اربعین ارسال می‌کنیم تا امسال زائرین نسبت با سهولت بیشتری نسبت به سال گذشته به زیارت اربعین بروند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار