از روز گذشته که استاندار برای بازدید از شهرستانهای استان و بررسی مشکلات ، به بیرون از یاسوج رفت ، اولین نشست در حالی برگزار شد که همان زمان خادمی را به یاد حاضران می آورد!
کد خبر: ۵۱۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 18 October 2017
به باور بسیاری از کسانی که در جلسات و نشست های مسئولین در کهگیلویه و بویراحمد ، حاضر می شوند ، در دوره ی مدیریت خادمی ، بی نظم ترین جلسات برگزار می شد به گونه ای که برخی مدیران در جلساتی که لازم بود ، باشند یا نمی آمدند و کارشناسی یا معاونی می فرستادند و اگر هم می آمدند پس از سپری شدن زمانی از جلسه ، خود را برای اعلام حضور در جلسه ،می رساندند! و عملا نبودنشان بهتر از بودنشان بود!
با انتصاب دکتر احمدی به سمت استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، به یکباره ورق برگشت و نظم و جدیت و توپ و تشر های خاص وی بر فضای جلسات استانداری حاکم شد به گونه ای که معمولا ده دقیقه ای قبل از زمان رسمی آغاز جلسه ، همه ی مدیران سر جای خود نشسته و در حال تنظیم گزارشات خود برای حضور مفید در نشست هستند.
این اقدام جدی و بی تعارف استاندار با مدیران بسیاری را خوشحال و وادار به تعریف و تمجید از وی نمود. اما از روز گذشته که استاندار برای بازدید از شهرستانهای استان و بررسی مشکلات ، به بیرون از یاسوج رفت ، اولین نشست در حالی برگزار شد که همان زمان خادمی را به یاد حاضران می آورد!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشست کارگروه امور بانوان و خانواده که برای ساعت ۱۰ اطلاع‌رسانی شده بود با تاخیری بیش از ۲۰ دقیقه‌ای داد چند مدیری که در ساعت مقرر در سالن شماره یک استانداری حاضر شده بودند را درآورد.
یکی از مدیران در همین خصوص به خبرنگاران گفت: مدیران که بیکار نیستند وقت خود را در جلساتی که با تاخیر شروع می‌شود هدر دهند ارباب رجوع‌های ما پشت در اتاق‌هایمان معطل مانده‌اند.
یکی دیگر از مدیران گفت: وقتی ما با تاخیر در نشست حاضر می‌شویم درب سالن جلسات را می‌بندند و اجازه حضور به ما را نمی‌دهند. که البته منظور این سخن مربوط به هشدار جدی استاندار در خصوص کسانی است که در یکی از اولین جلسات به ریاست وی بود و از حضور مدیرانی که 
با تاخیر به جلسه وارد شده بودند ، ممانعت کرد.حال که از روز گذشته دکتر احمدی ، در محل استانداری حضور ندارد، باز هم همان رویه قبل در پیش گرفته شده و حضور مدیران در جلسه امروزبا تاخیر همراه بوده است. 
به نظر می رسد دکتر احمدی باید برای روزهایی که در یاسوج حضور ندارد ، فکری کند و گرنه باز هم همان وضعیت قبلی بر جلسات حاکم خواهد شد. و باید پس از هر خروج استاندار از یاسوج به وی گفت : آقای استاندار لطفا هر چه سریعتر به یاسوج برگرد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار