نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم با جلوه های خاصی از جمله حضور پر شور نیروهای مسلح و جانبازان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴ 21 October 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی خطیب این هفته نماز جمعه شهر مقدس قم، در سخنانی با اشاره به ناپسند بودن زخم زبان زدن، یکی از بزرگترین مصیبت های وارد شده به کاروان اسیران کربلا را زخم زبان مردم شام دانست و به روضه خوانی پرداخت؛ نمازگزاران جمعه نیز در مصیبت خاندان اهل بیت (ع) اشک ماتم ریختند و ناله سر دادند.

** آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، در نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم شرکت کرد و مورد استقبال نمازگزارن قرار گرفت.

** بیان احکام از جمله برنامه های فرهنگی نماز جمعه این هفته قم بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت؛ همچنین در این آیین نمازگزاران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند.

**مجری مراسم نماز جمعه این هفته قم، از عموم مردم خواست تا در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل (ره) شرکت کنند؛ این مراسم دوشنبه هفته آینده یکم آبان ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

** حضور نیروهای مسلح و همچنین جوانان و نوجوانانی که با لباس مدافعان حرم در آیین نماز جمعه شرکت کرده بودند از دیگر جلوه های این مراسم بود.

** شرکت باشکوه جانبازان جنگ تحمیلی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قم، بار دیگر نشان داد، آحاد ملت ایران در راه حفظ نظام اسلامی متعهد و مقاوم ایستاده اند.

** نمازگزاران همچنین با اهدای کمک های مالی خود به نهادهای حمایتی همچون هلال احمر از مردم ستم دیده جهان مانند مسلمانان مظلوم میانمار حمایت کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار