امام‌جمعه نجف اشرف:
امام‌جمعه نجف اشرف در دیدار با اعضای دبیرخانه همایش طریق الحسین(علیه‌السلام) گفت: امروز حضور این جمعیت میلیونی در کربلا حقیقتاً مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران،عراق و دیگر ملت‌های محور مقاومت است.
کد خبر: ۵۱۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳ 11 November 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، اعضای دبیرخانه و برخی اساتید شرکت‌کننده در سومین همایش بین‌المللی طریق الحسین(علیه‌السلام) که به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌شناسی مسجد مقدس جمکران و دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) در دانشگاه کوفه در حال برگزاری است، با آیت‌الله قپانچی امام‌جمعه نجف اشرف دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله قپانچی در این دیدار با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین در زمان صدام لعين ممنوع بود، اظهار کرد: اما امروز حضور چندمیلیونی زائران حسینی از اقصی نقاط جهان در کربلای معلی، حقیقتاً مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران، عراق و دیگر ملت‌های محور مقاومت است.

وی در این دیدار که تعدادی از اساتید دانشگاه تهران و جامعة الزهرا(سلام‌الله علیها) نيز حضور داشتند افزود: حرکت اربعین می‌تواند یکی از مقدمات ظهور حضرت حجت (علیه‌السلام) باشد.

در این دیدار پرچم مسجد مقدس جمکران از سوی تولیت این مکان مقدس توسط دکتر سید مجید امامی مشاور تولیت و دبیر اجرایی همایش طریق الحسین(علیه السلام) به امام جمعه نجف اشرف اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار