رئیس دانشگاه پزشکی قم مطرح کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین حسینی در قم با همکاری و مشارکت معاونت بهداری سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 06 November 2017
به گزارش تابناک قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه در کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی طی سخنانی اظهار داشت: اربعین نماد و نمایشی در راستای وحدت و همدلی شیعیان است که ارادت ویژه شیعیان را به امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) می رساند.

وی افزود: قم مقدس دارای جایگاه خاص و ویژه ای است و در این ایام نیز زائران بسیاری از مسیر قم برای تشرف به کربلا عبور می کنند که ما به عنوان خادمان زائران باید در برنامه ریزی و خدمات رسانی به آنها تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: خوشبختانه اقدامات و برنامه ریزی های خوبی در زمینه حوزه بهداشت و درمان زائران انجام شده و بخش های مختلف نیز با تمام توان در راستای خدمات رسانی به مردم گام بر می دارند که امیدواریم بتوانیم میزبانی مناسبی از آنها داشته باشیم.

دکتر ایرانی خواه با بیان اینکه همه دستگاه های کمیته در خدمات رسانی در حال خدمت هستند، تصریح کرد: باید مراقب بود تا فعالیت ها به صورت موازی کاری انجام نشده و در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم گام برداشته شود.

وی از راه اندازی بیمارستان سیار در محوطه مصلی قدس خبر داد و خاطر نشان کرد: این بیمارستان سیار با نام مبارک حضرت رقیه(س) و با همکاری معاونت بهداری سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در حال فعالیت است که به زائران خدمات رایگان ارائه می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مواردی که زائران خارجی که از طریق این بیمارستان سیار و بر اساس فرم مشخص به مراکز بیمارستانی ارجاع داده شوند، در صورت نیاز خدمات بیمارستان، خدمات به آنها رایگان ارائه خواهد شد و طبق هماهنگی و دستور رئیس شورای تامین شهرستان و فرماندار قم، هزینه این بیمارستان با ابلاغ به سازمان برنامه و بودجه طبق لیست به دانشگاه پرداخت می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار