آیا اسپانسر صبا از ادامه کار انصراف می‌دهد
با توجه به اظهارات سرمربی صبایی‌ها مبنی مشکلات مالی و جلسه هفته اخیر مدیرعامل با مدیرکل ورزش استان قم، شائبه انصراف حامی مالی صبا شدت گرفته است. صبایی‌ها آمار چشمگیری در خط دفاعی و خط حمله خود در هفته‌های اخیر به‌جا نگذاشته‌اند.
کد خبر: ۵۲۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱ 12 November 2017
به گزارش تابناک قم، صبای قم، نامی آشنا در فوتبال کشور است، تیمی که از بدو ورودش به استان قم افتخارات بسیار زیادی را در این رشته کسب کرد اما به یک‌باره از سال 93 دچار بحران‌های شدید مالی شد تا روزگار این تیم ناگوار شود.

سال 87  صبا به استان قم آمد و در زمانی‌هایی که هدایت تیم بر عهده فیروز کریمی و عبدالله ویسی بود، روزگار روبه جلویی را تجربه کرد تا حدی که صبایی‌ها با کسب سهمیه نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شدند.

موفقیت‌های صبای قم همینطور ادامه داشت تا جایی که در لیگ سیزدهم صمد مرفاوی که هدایت صبا را بر عهده داشت، عملکرد قابل قبولی خوبی در نیم‌فصل نخست به نمایش گذاشت اما در میانه راه مرفاوی جدا شد و صبا از جمع مدعیان فاصله گرفت.

با آمدن علی دایی نیز اوضاع صبا متعادل بود و آن‌ها با هدایت آقای گل جهان توانستند با غلبه بر پرسپولیس قهرمانی جام شهدا را از آن خود کنند تا به افتخارات این باشگاه اضافه شود اما به نظر می‌رسید این آخرین افتخار صبا است.

پس از سقوط آن‌ها به لیگ دسته اول حواشی زیادی در حوالی باشگاه ایجاد شد و هر روز اشخاصی که مطالباتی را از باشگاه صبای قم داشتند شوک عجیبی را به این مجموعه وارد می‌کردند.

درحالی‌که گمانه‌زنی‌هایی مبنی انحلال باشگاه صبا به گوش می‌رسید در واپسین دقایق با استفاده از بازیکنانی بومی این تیم را راهی لیگ دسته اول کردند و پس از آن به یک شرکت خصوصی واگذار شد، اتفاقی که از سوی مسئولان بسیار خوش‌یمن به نظر می‌رسید.

خصوصی‌سازی نصف و نیمه صبا

توسط مدیران فعلی ورزش استان قم تیم فوتبال دسته اولی صبا به شرکت سیوان بنای پرشین واگذار شد که در این قرارداد بندهایی وجود داشت که برخی از آن‌ها به دست فراموشی سپرده شد، برای مثال تمرین تیم صبا در قم بود که از سوی مدیرعامل جدید نادیده گرفته شد و تیم صبا همچون سالهای گذشته به تهران رفت.

حواشی بی‌پایان در اردوی صبا

پس از پایان دیدار صبای قم برابر شهرداری تبریز، خبری جالب و شگفت‌انگیز منتشر شد که از سوی مسئولان صبا اتوبوسی برای بازیکنان گرفته نشده و تیم اوضاع آشفته‌ای دارد و سپس این حاشیه با انتشار خبر نبود آب، دارو و حتی وعده غذایی در تیم شدت گرفت.

هومن افاضلی سرمربی تیم صبا پس از شکست برابر اکسین در هفته دوازدهم گفت: قصد استعفا داشته اما بعد پشیمان شده است و سپس وی به مشکلات مالی و اقتصادی درون تیم اشاره‌ای نیز داشت.

با مطرح کردن این مسئله به نظر می‌رسد این اخبار غیرواقعی نبوده و در روزهایی اخیر حواشی در حوالی تیم صبا وجود داشته اما به دلیل فاصله زیاد تیم از قم اخبار دیر به قم مخابره شده است.

خطر سقوط و روزگار سخت افاضلی

شاگردان هومن افاضلی هم‌اکنون با کسب 9 از دوازده مسابقه شرایط بسیار دشواری را خواهند داشت و بنابر ادعای سرمربی تیم تنها باید از سقوط صبا به لیگ دو جلوگیری کرد.

صبایی‌ها آمار چشمگیری در خط دفاعی و خط حمله خود در هفته‌های اخیر به‌جا نگذاشته‌اند، نماینده قم در لیگ دسته اول با دریافت 16 گل دومین خط دفاعی لیگ یک را به خود اختصاص داده است و مهاجمان این تیم تاکنون 7 گل را وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

شائبه انصراف حامی مالی صبا

با توجه به اظهارات افاضلی در نشست خبری مبنی مشکلات مالی در تیم و جلسه شاهین گل افروز مدیرعامل صبا با مدیرکل ورزش قم شائبه انصراف حامی مالی صبا بسیار قوت گرفته که البته چنان چه این مسئله صحت داشته باشد دور از دسترس نخواهد بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار