مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی استان قم از تامین اعتبار مرحله دوم بلوار امام علی(ع) در شهرک پردیسان قم خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این بلوار به صورت رسمی آغاز شده و تا خرداد ماه 1397 به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۲۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 12 November 2017
به گزارش تابناک قم، داوود طلوعی افزود: این بلوار به طول 2 هزار و 100 متر و به صورت چهاربانده می باشد که با متصل شدن به جاده کهک و بلوار امام صادق(ع) گره های ترافیکی مسکن مهر در منطقه پردیسان بازخواهد شد.

وی ادامه داد: برای افتتاح این طرح به 17.5 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که اکنون تامین شده و فعالیت در این بلوار آغاز شده است.

طلوعی اظهار داشت: در این بلوار مهمترین مساله دفع آب های سطحی است که باید در تکمیل طرح مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بلوار آوینی و پل کهک نیز گفت: این طرح ها مربوط به شهرداری قم می باشد و آنها نیز طرح های خود را برای اجرایی کردن آن ها در دست اقدام دارند.

بلوار امام علی (ع) انتهای کانال و نرسیده به میدان شهرداری در منطقه پردیسان است، مرحله اول این بلوار حدود پنج سال قبل افتتاح شده ولی مرحله دوم که این بلوار و مسکن مهر را مستقیم به جاده کهک قم و بلوار امام صادق (ع) متصل می کند در هاله ای از ابهام باقی مانده بود.

با توجه به این که زیرسازی های این بلوار نیز تا حدودی انجام شده و به صورت خاکی باقی مانده بود، عبور خودروها از آن باعث گرد و خاک شدید می شد، بنابراین تعیین تکلیف این طرح به یکی از مطالبات جدی مردم پردیسان تبدیل شده بود.

این طرح همچنین در مجاورت مصلای پردیسان قم قرار دارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار