رئیس هیات جودوی استان قم از انتخاب مهدی عظیمی ‌برآبادی و فخرالدین رضایی، 2 جودوکار قمی به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این جودکاران برای برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند به تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۵۲۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 12 November 2017
به گزارش تابناک قم، مجید متقی خاطرنشان کرد: تاریخ دقیق مسابقات آسیایی هنوز اعلام نشده و زمزمه هایی مبنی بر امکان تغییر کشور محل برگزاری نیز به گوش می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به این که این 2 ورزشکار قمی سابقه حضور در رقابت های بین المللی را دارند، امید زیادی برای کسب مدال از رقابت های آسیایی داریم. 

وی با اشاره به آخرین وضعیت هیات جودی استان قم نیز گفت: با وجودی که 800 جودکار در این استان فعالیت دارند ولی متاسفانه ما در قم خانه جودو نداریم.

متقی ادامه داد: امروز نبود سالن جودو به یکی از مشکلات اصلی این هیات تبدیل شده است و هیاتی که جودکاران آن قابلیت نائب قهرمانی جهان و رقابت های کشوری را دارند نباید از نظر سخت افراری با مشکل مواجه باشد. 

وی اظهار داشت: در قم حدود 18 باشگاه جود فعالیت دارد و به دلیل ضعف امکانات قابلیت حضور در رقابت های لیگ برتر جودو را پیدا نکردیم.

وی اضافه کرد: استان قم در بخش کاتا از بهترین تیم های ایران است و کاتاکاران قمی در بسیاری از مسابقات تیم ملی حضور دارند ولی در سبک مبارزه، مانند کاتا رشد نکردیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار